میزان تحقق منابع هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی میزان تحقق منابع هدفمندی یارانه‌ها در سال ۱۴۰۰ در کمیسیون خود خبر داد و افزود: دیوان محاسبات مامور شد در این باره اطلاعات لازم را به مجلس ارائه دهد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
میزان تحقق منابع هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد

به گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، «محمد خدابخشی» در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به خبرنگاران گفت: گزارشی از میزان فروش نفت، قیمت هر بشکه نفت با توجه به افزایش قیمت ایجاد شده نسبت به نرخ ۴۰ دلاری در بودجه، میزان تحقق هدفگذاری‌ها در قانون بودجه طی دو ماه ابتدایی سال و منابع حاصله، توسط نماینده وزارت نفت در جلسه امروز قرائت شد. ولی این گزارش ابهام داشت و مقرر شد مسئولان این وزارتخانه گزارش کاملی در این باره ارائه دهند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: در جلسه امروز به دیوان محاسبات ماموریت داده شد تا جدولی از اطلاعات هدفمندی یارانه ها در بخش منابع را تدوین و به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کند.

وی با بیان اینکه اگر درصد تحقق منابع خوب باشد، دیگر مصارف آن نیاز به اولویت بندی ندارد، تاکید کرد: در صورت عدم تحقق منابع باید برای ماه های آینده اقدامات و اولویت هایی را در بخش در مصارف تعیین کرد.

خدابخشی درباره مسوولانی که در این نشست حاضر بودند نیز خاطر نشان کرد: «غلامرضا پناهی» معاونت ارزی بانک مرکزی، «هوشنگ فلاحتیان» معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت و «امیدحاجتی» رییس سازمان هدفمندی یارانه ها در این جلسه گزارشی از میزان تحقق منابع هدفمندی یارانه ها در سال ۱۴۰۰ ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار