۳۲ هزار میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه‌ها به تولید اختصاص یافت

تهران (پانا) - مدیر عامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها می‌گوید مبلغ ۳۲ هزار میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه ها در سال ۱۴۰۰ برای حمایت از تولید و اشتغال اختصاص خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۱۸۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
۳۲ هزار میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه‌ها به تولید اختصاص یافت

حاجتی، مدیر عامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها با اشاره به ضرورت حمایت از تولید و بهبود اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان ، درسالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله عالی ) سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده از تخصیص 32 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید و اشتغال خبر داد.

به گفته این مقام مسئول مبلغ 32 هزار میلیارد تومان از مصارف سال 1400 سازمان هدفمند سازی یارانه ها در صورت تامین بموقع منابع این سازمان توسط شرکت های تامین کننده منابع (تبصره 14) قانون بودجه سال جاری و حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق اختصاص به بانک های عامل طرف قرار داد با دستگاه های اجرایی به منظور حمایت از امر سرمایه گزاری و بهبود و اشتغال پرداخت خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد ؛ انشاالله با تامین بموقع منابع مذکور و هدایت صحیح در چاچوب برنامه آمایش ملی،منطقه ایی و اولویت دادن به طرح های توسعه ایی و صادرات محور شاهد جهش چشمگیر در تولید و اشتغال پایدار در بخش های مختلف کشور خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار