تاکید امام جمعه تبریز بر امیدآفرینی در جامعه

تبریز (پانا) - امام جمعه تبریز گفت باید با امیدآفرینی در جامعه، مانع توطئه دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید امام جمعه تبریز بر امیدآفرینی در جامعه

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به انتخابات پیش رو و هدف قرار دادن امید و انگیزه مردم توسط دشمنان خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا روح ناامیدی را در کالبد جامعه تزریق کند.
وی ادامه داد و گفت: یاس و ناامیدی بزرگترین دشمن یک ملت است و باید تلاش کنیم تا آن را از دل مردم پاک کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه مشارکت در انتخابات خنثی کننده همه نقشه‌های دشمن علیه ملت ماست افزود: آنها می‌خواهند با سیاه نمایی و ناامید سازی و تاریک نشان دادن آینده مردم را نسبت به کشور خودشان مایوس کنند اما آگاهی و انتخاب آگاهانه مردم باز هم دشمنان ملت ناکام خواهند ماند.

وی تاکید کرد: مشارکت پرشور در انتخابات جمهوری اسلامی ایران و انتخابات عراق در پاییز، پیروزی دیگر در کشورهای جبهه مقاومت خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین اهمیت تدوین سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را یادآور شد و گفت: تعیین مسائل فرهنگی اولویت دار استان به قدری حائظ اهمیت است که از سوی دفتر یکی از اساتید حوزه ماموریت احصا مسائل فرهنگی و ارائه راهکارهای عملی را به عهده گرفته است تا در بین ۱۱ استان انتخاب شده در کشور آذربایجان شرقی هم برنامه عملیاتی در برش استانی سند فرهنگی کشور ارائه دهد.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه، با تاکید بر اینکه مردم‌سالاری دینی یکی از مهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: نزدیک به چهل انتخابات پس از انقلاب برگزار شده و این نشان از اهمیت رای مردم در حکمرانی‌ها و تصمیم‌گیری‌های کشور است.

پورمحمدی خواستار تلاش همه نهادهای مردمی و نهادهای فرهنگی برای افزایش مشارکت در انتخابات شد و گفت: احزاب و گروه‌ها باید در این راستا تلاش کنند و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری بر مشارکت تاکید شود.

وی بر اهمیت تدوین سند مهندسی فرهنگی استان تاکید کرد و افزود: این سند باید به عنوان نقشه راه فعالیت‌های فرهنگی، به دنبال حل مشکلات اولویت‌دار فرهنگی و اجتماعی استان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار