تقدیر امام جمعه تبریز از حضور مردم در انتخابات

تبریز (پانا) - امام جمعه تبریز از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر امام جمعه تبریز از حضور مردم در انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم گفت: بار دیگر آذربایجان مومن و غیور همراه با همه ایرانیان سربلند در داخل و خارج از کشور در آزمون بزرگ و شگفت انگیز انتخابات شکوه مردم سالاری دینی را در معرض دیدگان دوستان و دشمنان گذاشت.

وی افزود: صحنه انتخابات با حضور ملت همیشه در صحنه؛ بار دیگر در عمل به اثبات رساند که گزافه گویی‌های دشمنان و حسودان و طمع ورزان باطل است و پیوند مستحکم و مقدس ملت با نظام اسلامی با هر ترفند سیاسی از هم گسستنی نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: به راستی که پیروز انتخابات ۲۸ خرداد ملت بزرگ ایران است که با گامی استوار، خردمندانه جنگ روانی نظام سلطه و استکبار را با رای قاطع خود خنثی کردند تا منافع ملی ایران اسلامی و آینده پُرامید این خاک پاک از گزند نگاه‌های دشمنان محفوظ بماند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: بدون شک حضور پرشور تحسین برانگیز، ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت قهرمان آذربایجان است.اینجانب با حمد و سپاس متواضعانه در برابر پروردگار متعال از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی کمال تشکر و قدردانی را دارم که چنین صحنه‌های زیبا و باشکوهی را آفریدید و تجسم عینی وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتید.

وی افزود: درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرامین، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) حماسه‌ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان کردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار