رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور تمام ملت است

تبریز(پانا)- نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز به ویژگی های رئیس جمهور آینده اشاره کرد و از همکاری مردم برای شکست دشمن سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۳۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور تمام ملت است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز بیان کرد: مشارکت کمتر در انتخابات باعث می شود دشمن احساس پیروزی کند؛ پس با رأی دادن امنیت کشور را تضمین کنید.
وی مردم را برنده اصلی انتخابات معرفی کرد و گفت: هر کس هنوز رأی نداده باید عجله کند؛ چرا که در انجام کار خیر باید شتاب کرد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مشکل پیش آمده در ساعات اولیه‌ی انتخابات ابراز داشت: مردم از ساعت ۷ در پای صندوق های رأی حضور پیدا کرده بودند ولی وقفه ایجاد آمده به دلیل مشکل رأی گیری الکترونیکی مردم را ناراحت کرد. باید دستگاه نظارت بر موضوع رسیدگی کرده و اگر عمدی در کار بود، برخورد شود.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور تمام مردم ایران است، افزود: رئیس جمهور باید عدالت را در کشور برقرار کند و در از بین بردن فساد، تبعیض، مبارزه با توطئه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آمادگی لازم را داشته باشد.
امام جمعه‌ی تبریز در پایان تشریح کرد: اکنون اسرائیل ماه های سخت تری را پیش رو دارد و باید علاوه بر کابوس مقابله با مقاومت، در رویای آرامش داخلی نیز به سر ببرد. همچنین طبق فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب در ۲۵ سال آینده شاهد رژیمی به نام رژیم اشغالگر قدس نخواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار