فریاد حمایت فرهنگیان از مردم غزه در بیرجند

بیرجند(پانا) ـ فرهنگیان مرکز استان خراسان جنوبی همراه، همگام و یکصدا با سایر اقشار بیرجند فریاد حمایت از مردم غزه در مقابله با وحشی گری های رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی سر دادند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فریاد حمایت فرهنگیان از مردم غزه در بیرجند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اقشار مختلف مردم مرکز استان به ویژه جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته و دانش آموزان با حضور پرشور در میدان قدس بیرجند ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، فریاد خشم و انزجار خود از جنایات وحشیانه رژیم تروریست اسرائیل را به رخ جهانیان کشاندند.

در این آیین که تنی چند از دانشجویان و مسئولین دانشگاه فرهنگیان مرکز استان نیز حضور داشتند، همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کرده و حملات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی را که به شهادت ۱۳۹ فلسطینی ازجمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن منجر شده به شدت محکوم کردند.

معلمان و فرهنگیان بیرجندی ضمن محکوم کردن خشونت سیستماتیک و سیاست های ظالمانه رژیم غیز قانونی، کودک کش، جعلی، سفاک و ددمنش صهیونیستی با عنوان پاکسازی قومی مردم فلسطین، تغییر اساسی در بافت جمعیتی قدس شریف را که نقض آشکار قطعنامه های سازمان ملل متحد است، تقبیح کردند.

شایان ذکر است؛ براساس قطعنامه های سازمان ملل، هرگونه ایجاد تغییر و استحاله سرزمین های اشغالی فاقد ارزش قانونی بوده و از نظر جامعه جهانی نیز پذیرفته نیست.

گفتنی است، نوار غزه که در آن حدود دو میلیون فلسطینی در ۱۵ سال گذشته تحت محاصره اسرائیل از دریافت مواد غذایی، سوخت و تجهیزات پزشکی محروم شده اند، جنگنده های رژیم اسرائیل در 10 روز اخیر و در ادامه حملات وحشیانه به نوار غزه و قتل عام غیرنظامیان این باریکه، به طرز دیوانه واری اقدام به بمباران ساکنان غزه کردند و برای اولین بار مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایات رژیم صهیونیستی، اراضی اشغالی به ویژه شهرهای «اسدود»، «عسقلان» و «بئر السبع» را هدف حملات شدید راکتی و موشکی قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار