رخشانی‌مهر تاکید کرد

لزوم باز‌تعریف حوزه‌های ارتباطی با هدف تسهیل‌گری

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیامی به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در گردش آزاد اطلاعات و تدوین راهبردها و انعکاس ظرفیت‌های سازمانی، بر لزوم باز‌تعریف حوزه‌های ارتباطی با هدف تسهیل‌گری و حفظ ارتباط موثر با مخاطبان و جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم باز‌تعریف حوزه‌های ارتباطی با هدف تسهیل‌گری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابــط عمومــی بهتریــن نمایانگر اوضــاع داخلی وزارتخانه از یک سو و از ســوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسـایلی اســت که در آن نهاد می‌گذرد. ســلامت یک دســتگاه بــه اتصــال اجــزای آن و همنوایــی و همســازی آنهــا ارتبــاط دارد.

"رهبر معظم انقلاب اسلامی"

در دنیای امروز ارتباطات به عنوان یکی از پایه‌های اساسی پیشرفت و توسعه به شمار می‌رود و نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس ظرفیت‌های عملکردی وکیفی سازمان‌ها، تدوین راهبردها، شناسایی مسائل و مشکلات پیش روی سازمان و گردش آزاد اطلاعات بسیار حائز اهمیت است.

با صنعتی شدن جوامع، ظهور عصر دیجیتال و پیچیده‌تر شدن فرایندهای مدیریتی لزوم بازتعریف حوزه های ارتباطی هر سازمان در بروکراسی نوین باهدف تسهیل‌گری و حفظ ارتباط موثر با مخاطبان و عموم جامعه ضرورتی انکار ناپذیر است که روابط عمومی را به عنوان یکی از دستاوردهای بشری و یک سرفصل مدیریتی عالمانه آمیخته به علم و هنر معرفی می‌نماید.

نهاد روابط عمومی آینه تمام نمای هر سازمان، بازوی فکری و مشورتی مدیران و به عنوان ویترین فعالیت ها و دستاوردهای هر نهادی تلقی می شود که با وظایف گسترده مسئولیتی بسیار سنگین و خطیر را در معرفی، پیشبرد و اثربخشی فعالیت‌های سازمان دارد.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به عنوان متولی اصلی مدرسه‌سازی و توسعه زیر ساخت‌ها و تامین تجهیزات آموزشی مسئولیت حساس را با فعالیت مستمر و گسترده‌ خود را برعهده دارد به طوری که وجود 6700 پروژه فعال در سراسر کشور بیانگر حجم عظیم کار و عملکرد وسیعی است که، ضرورت دارد به خوبی بازنمایی شده و به جامعه خبری و عموم مردم وهموطنان عزیز اطلاع رسانی شود.

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و اطلاع رسانی را خدمت فعالان این عرصه و همکاران حوزه روابط عمومی در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همه عزیزان قدردانی می نمایم . انشاالله به یاری پروردگار در تبیین رسالت سازمان و اهمیت جایگاه نظام تعلیم و تربیت و مدرسه سازی در افکار عمومی و اذهان مدیران و دست اندرکاران حوزه های مختلف سربلند و موفق باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار