فیلم «خنده در تاریکی» به جشنواره ۲۰۲۱ انگلستان راه یافت

تهران (پانا) - اکران فیلم «خنده در تاریکی» به کارگردانی و تهیه کنندگی مژگان خالقی با حضور در جشنواره «LIFT OF GLOBAL NETWORK» ۲۰۲۱ انگلستان، به پخش جهانی خود را ادامه می دهد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فیلم «خنده در تاریکی» به جشنواره ۲۰۲۱ انگلستان راه یافت

به گزارش روابط عمومی فیلم «خنده در تاریکی»، این فیلم مستند پژوهشی، روایتی است ناگفته از سیر تحولات تاریخی تئاتر اصفهان، از شروع تئاتر توسط ارامنه در اصفهان تا اکنون. تولید این فیلم حدود شش سال به طول انجامیده و برگزیده جشن خانه ی سینمای ایران است. در این فیلم چهره های مختلفی همچون نصرت الله وحدت، دکتر پرویز ممنون، دکتر علی رفیعی، رضا ارحام صدر، کیومرث پور احمد، ناصر کوشان، جهانبخش سلطانی، نیکنید میرزاییانس، لیلا پرویزی، محمدعلی میاندار و هنرمندان ارزشمند دیگر حضور دارند.
این فیلم در حال حاضر در گروه هنر و تجربه و در پلتفرم هاشور، در حال اکران آنلاین است و گوینده گفتار این فیلم زنده یاد پرویز پورحسینی است.
همچنین بهرام عظیم پور مشاور کارگردان، امین اسحاقیان مدیر فیلمبرداری، شهروز توکل تدوین و اصلاح رنگ و نور، علیرضا ایزدی صدابردار، گیسو آزادروش صداگذار، خسرو خالقی مجری طرح، ایلیا تهمتنی طراح گرافیک، الهه افخمی و امیر حسین مسعودی دستیاران کارگردان، مهدی سربازی روابط عمومی و امیر سروش زاده عکاسی این پروژه را بر عهده دارد.
همچنین فیلم مستند بلند پژوهشی «خنده در تاریکی» که روایتی از سیر تحولات تاریخ تئاتر اصفهان از آغاز تا اکنون است به مدت ۷۰ دقیقه است و پخش بین المللی این فیلم توسط شرکت " ایماژ سینما" انجام می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار