درخشش دانش‌آموز بهارستانی در مسابقات استانی دست‌سازه‌های مکانیکی- الکترونیکی

بهارستان یک(پانا)- دانش‌‌پژوه بهارستانی، رتبه اول در مسابقات استانی دست‌سازه های مکانیکی، الکترونیکی شهرستان پیشوا را به نام خود ثبت کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموز بهارستانی در مسابقات استانی دست‌سازه‌های مکانیکی- الکترونیکی

دانش‌آموز علی قربانی، عضو انجمن فیزیک، مکانیک و مکاترونیک پژوهش‌سرای دانش‌آموزی دانشمند شهید شهریاری آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان موفق به کسب رتبه اول در مسابقات استانی دست‌سازه‌های مکانیکی، الکترونیکی شهرستان پیشوا شد.

قبادی مدیریت پژوهش‌سرای شهید شهریاری در رابطه با کسب این موفقیت اظهار کرد: مسابقات استانی دست‌سازه‌های مکانیکی و الکترونیکی در مقاطع مختلف تحصیلی با توجه به رویکرد نوآوری و خلاقیت در طراحی دست‌سازه‌ها با بهره‌گیری از قطعات الکترونیکی در ساختار طرح و نحوه عملکرد صحیح آن‌ها در پژوهش‌سرای خواجه نصیرالدین طوسی شهرستان پیشوا با حضور تعداد کثیری از دانش‌آموزان مناطق مختلف شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

او ادامه داد: دانش‌آموزان پسر پژوهش‌سرای شهید شهریاری با دو دست‌سازه‌ چمن‌زن هوشمند و ماشین مسابقه‌ای با نام جان‌سخت، در این مسابقات شرکت و موفق به کسب مقام اول استانی این دوره از مسابقات در میان شهرستان‌های استان‌تهران در مقطع دوم متوسطه شدند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار