توسط دانش‌آموزآموزش و پرورش ناحیه بهارستان یک:

کسب رتبه اول مسابقات استانی دلنوشته‌های عاطفی

بهارستان یک(پانا)- کسب رتبه‌ اول مسابقات استانی دلنوشته‌های عاطفی توسط دانش‌پژوه فعال پژوهش‌سرای شهید شهریاری ازآموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگ زرین دیگری بر افتخارات علمی شهرستان بهارستان افزود.

کد مطلب: ۱۱۸۲۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول مسابقات استانی دلنوشته‌های عاطفی

موفقیت دانش‌آموز محمدرضا جولانی‌فراز در مسابقات علمی، پژوهشی دلنوشته‌های عاطفی که پژوهش‌سرای جابربن‌حیان منطقه فشافویه به صورت استانی برگزار شد، مایه مسرت و مباهات مردم شهرستان بهارستان شد.

درختی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در پیامی خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: رویایی که در ذهنتان آن را می‌ستایید، ایده‌آلی که در صدر قلبتان می‌نشانید‌، همان چیزیست که زندگیتان را با آن می‌سازید و تبدیل به آن می‌شوید.

او ادامه داد: اراده مصمم و استوار دانش‌آموزان انجمن‌های علمی پژوهش‌سراها در دوران کرونا و محدودیت‌های کرونایی نشان داد برای دانش‌آموزان پژوهنده بن‌بستی وجود ندارد و افتخارآفرینی و رسیدن به اهداف برای این دانش‌آموزان دست‌یافتنی و سهل‌الوصول خواهد بود.

همچنین قبادی مدیریت پژوهش‌سرای شهید شهریاری آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن عرض تبریک به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان گفت: اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این موفقیت افتخارآفرین و ارزشمند خدمت این دانش‌آموز، خانواده محترمشان، اساتید تلاشگر و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، امیدوارم با توکل به درگاه ایزد سبحان، همواره شاهد درخشش نخبگان این مرز و بوم در مجامع علمی و سایر عرصه‌ها باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار