مس سونگون به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی در فوتسال ایران

تبریز( پانا )- تیم فوتسال مس سونگون قهرمان سه دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر و صدرنشین مرحله نهایی مسابقات فصل جاری، به دنبال تکرار قهرمانی برای چهارمین فصل متوالی است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مس سونگون به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی در فوتسال ایران

هفته پایانی رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری و به طور همزمان در شهرهای تبریز، اصفهان و مشهد برگزار می شود و قهرمان این دوره از رقابت ها از بین یکی از تیم های مس سونگون، گیتی پسند و سن ایچ انتخاب می شود و هر سه تیم این شانس را دارند تا کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم مس سونگون دارنده سه عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران و قهرمانی و نایب قهرمانی باشگاه های آسیا در آخرین دیدار از مرحله نهایی این فصل از رقابت ها در تبریز به مصاف کراپ الوند می رود و در صورت برتر در این بازی بدون اما و اگر برای چهارمین فصل پیاپی جام را بالای سر خواهد برد، مساوی و باخت مس در این بازی با توجه با فاصله ۲ امتیازی آن با تیم های گیتی پسند و سن ایچ، شانس قهرمانی این تیم را هر چند کمرنگ اما حفظ می کند و این در صورتی ممکن می شود که تیم های رقیب در بازی های خود مساوی و یا بازنده شوند.

در هفته آخر مرحله گروهی گیتی پسند در اصفهان پذیرای مقاومت البرز و سن ایچ در مشهد مهمان فرش آرا خواهد بود و هر دو تیم برای قهرمانی راهی جز برد ندارند و محکوم به برتری در این بازی ها هستند.

مس سونگون تا بازی ماقبل پایانی در رده دوم جدول مرحله نهایی قرار داشت اما با توجه به برتری مقابل مقاومت البرز و همچنین برتری گیتی پسند مقابل سن ایچ در هفته نهم، به صدر جدول صعود کرد و با ۱۹ امتیاز شانس خود را برای قهرمانی زیاد کرد.

پر افتخارترین تیم باشگاهی ایران برای رسیدن به این مرحله و قرارگرفتن در آستانه چهارمین قهرمانی متوالی، راه طولانی و سختی پیموده و برای به نتیجه رسیدن این تلاش ها، منتظر آخرین بازی مقابل کراپ الوند در پایان هفته جاری خواهد بود.

مس سونگون در مرحله گروهی و پس از انجام ۱۲ بازی با ۲۶ امتیاز و قرار گرفتن در صدر گروه ب به همراه تیم های فرش آرای ۲۶ امتیازی و سن ایچ ۲۵ امتیازی وارد مرحله نهایی شد که گروهی به مراتب سخت از گروه الف بود، از این گروه نیز تیم های گیتی پسند با ۲۷، مقاومت با ۲۲ و کراپ با ۱۶ امتیاز به مرحله نهایی صعود کردند.

در مرحله نهایی تیم های به صورت گروهی و رفت و برگشت مقابل هم قرار گرفتند که تا پایان هفته نهم، مس سونگون با ۱۹ امتیاز در صدر قرار داشته و شانس اول قهرمانی است و تیم های گیتی پسند و سن ایچ هر کدام با ۱۷ امتیاز در رقابت با مس سونگون برای کسب عنوان قهرمانی هستند.

نایب قهرمانی فصل ۹۵ - ۹۴ لیگ برتر و قهرمانی در سه دوره بعد از آن، قهرمانی در فصل ۲۰۱۸ آسیا و نایب قهرمانی در فصل ۲۰۱۹ از افتخارات تیم مس سونگون در رقابت های فوتسال است و این هفته برای حفظ عنوان و نشان دادن قدرت بلامنازع خود در فوتسال ایران به مصاف حریفش خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار