مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در آذربایجان‌ شرقی آغاز شد

تبریز (پانا) - مسابقات مینی فوتبال جام پرچم با شرکت ۱۶۵۳۶ تن از بانوان و آقایان ورزشکار ‌در قالب ۱۳۷۸ تیم در استان آذربایجان‌ شرقی و با حضور ۱۳۴ تیم در شهرستان کلیبر، روستای مولان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در آذربایجان‌ شرقی آغاز شد

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر استان آذربایجان شرقی؛ با عنوان جام پرچم"، با شرکت۱۶۵۳۶ نفر از ورزشکاران بانوان و آقایان در قالب ۱۳۷۸ تیم در استان آذربایجان شرقی و با حضور ۱۳۴ تیم در شهرستان کلیبر، روستای مولان آغاز شد.

امیری خراسانی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در مراسم افتتاحیه این مسابقات که با حضور فرماندار، معاون ورزشی، معاون فرهنگی و امور جوانان، مسئول حراست، رئیس گروه ورزش روستایی و عشایری و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلیبر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، ایجاد شور و نشاط در استان را ضروری دانست و افزود: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه، در ماه های اخیر اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

خراسانی تصریح کرد: در کنار ایجاد یک فضای پرتحرک، از نظر اقتصادی و گردشگری نیز مسابقات جام پرچم برای استان ها تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در ادامه از مسابقات "جام پرچم" هم به عنوان یک رویداد مهم نشاط‌ آور برای جامعه روستایی استان یاد کرد و گفت: در این مسابقات حدود ۱۳۷۸ تیم از استان آذربایجان شرقی حضور دارند و جمعا ۱۶۵۳۶ نفر در این مسابقات حضور خواهند داشت.

به گفته امان زاده، تمام این تیم‌ها از روستاهای استان آذربایجان شرقی هستند که به هرکدام از آنها یک دست لباس کامل ورزشی اهدا شده است.

گفتنی است مرحله استانی مسابقات "جام پرچم" تا دی ماه ادامه داشته و مرحله کشوری این مسابقات هم در دهه فجر برگزار می‌شود.

همچنین در پایان مراسم افتتاحیه از خانواده شهیدان ابراهیم خلیلی، عزت سامی مولان، حسین مسجدی مولان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار