مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

ارتباط سازنده نظام تعلیم و تربیت و مجلس شورای اسلامی بسیار کلیدی و راهگشاست

ارومیه-(پانا)مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تقدیر از همراهی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با آموزش و پرورش گفت ارتباط تنگاتنگ و سازنده نظام تعلیم و تربیت و مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف این نظام مقدس بسیار کلیدی و راهگشاست.

کد مطلب: ۱۱۸۲۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط سازنده نظام تعلیم و تربیت و مجلس شورای اسلامی بسیار کلیدی و راهگشاست

«مهین منافی» مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین گرامیداشت مقام معلم با حضور نمایندگان محترم مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی که بصورت ویدئو کنفرانس با مناطق ۲۴گانه استان در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد اظهار کرد: مقام معلم بقدری والاست که خداوند خود را معلم معرفی می کند و نقش هدایت گری معلم یک هدیه الهی است.

وی با بیان اینکه مسئولیت خطیر معلمی در قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته است؛ افزود: معلمان همواره در سنگر آموزش، علم آموزش را برافراشته نگهداشتند و معلمان در دوران کرونا ثابت کردند، آموزش تعطیلی بردار نیست.

منافی خاطر نشان کرد: معلمی سر منشأ تمامی حرفه هاست و زیربنای توسعه جامعه در ابعاد توسط نظام تعلیم و تربیت پایه ریزی می شود.

وی ادامه داد: امسال فرآیند انتخاب معلمان منتخب استان در یک بستر عادلانه و شفاف اجرا شد و 105 نفر به عنوان معلم منتخب منطقه ای و 7 نفر به عنوان معلم منتخب استانی انتخاب شد.

این مقام مسئول گفت: از نمایندگان محترم مجلس انتظار داریم در خصوص افزایش مشمولیت رتبه بندی معلمان برای کادر اداری و آموزشی و رفع کمبود ۱۰هزار نفری نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در کنار نظام تعلیم و تربیت باشند.

منافی بیان کرد: ارتقأ اعتبارات نوسازی مدارس بویژه در شهرستان ارومیه که سرانه آموزشی آن تنها ۲.۶۴متر مربع به ازای هر دانش آموز می باشد، نیازمند توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: تجهیز هنرستانهای استان به ابزار روز با توجه به فرسودگی تجهیرات ضروریست و این مهم در سوق دانش آموزان به سمت حرفه آموزی راهگشاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار