معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

برگزاری کارگاه آموزش تولید محتوا و تولید فیلم آموزشی به منظور ارتقای آموزش‌های مجازی

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان‌های استان تهران گفت 17 کارگاه آموزشی یک ساعته به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور 250 نفر از همکاران مناطق به منظور آموزش تولید محتوای چند رسانه‌ای برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزش تولید محتوا و تولید فیلم آموزشی  به منظور ارتقای آموزش‌های مجازی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری گفت: با توجه به اینکه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از سال گذشته به عنوان کارگروه کشوری تولید محتوای پایه چهارم انتخاب شده است، در سال تحصیلی 1400-1399 و مجازی شدن آموزش‌ها، 447 فیلم آموزشی تولید و در کانال های پایه چهارم شاد کشوری بارگذاری شد.

او افزود: در آینده نزدیک با تولید محتوا‌های چندرسانه‌ای پایه چهارم، محتواهای به روز و نوآورانه در کانال شاد کشوری پایه چهارم بارگذاری خواهد شد که نقش موثری در ارتقای آموزش در شرایط کرونا خواهند داشت.

بختیاری با اشاره به آموزش برنامه‌های پاور پوینت 2019 ، ویدئو اسکرایب و کمتازیا در هفده کارگاه آموزشی اضافه کرد: این آموزش ها در مدت یکماه به صورت آنلاین انجام می‌شو و همکاران آموزش دیده از خرداد 1400 محتواهای چندرسانه‌ای خود را تولید خواهند کرد.

او با تاکید بر اهمیت آموزش‌های مجازی و بهره‌گیری از ابزارهای نوین الکترونیک عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران به عنوان کارگروه کشوری پایه چهارم را قابل تقدیر دانست و از زحمات همکاران این کارگروه تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار