معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

90 درصد نوآموزان در دوره پیش‌دبستانی ثبت نام شده‌اند

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد 90 درصد نوآموزان را در دروه پیش‌دبستانی ثبت نام شده‌اند و رتبه اداره کل دراین زمینه رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
90 درصد نوآموزان در دوره پیش‌دبستانی ثبت نام شده‌اند

به گزارش اداره اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری گفت: معاونت آموزش ابتدایی برنامه‌های متنوعی را به منظور افزایش سطح پوشش نوآوزان اجرا کرده که از جمله آن‌ها؛ برگزاری وبینار آموزشی ویژه‌ی معاونین آموزشی مناطق و کارشناسان گروه‌های آموزشی و بازدید مستمر مناطق و برگزاری جلسات هماهنگی قطبی و بررسی و رصد مستمر ثبت نام‌ها بوده‌ است.

او گفت: شوراهای آموزش و پرورش استان و مناطق با حضور سایر نهاد‌های ذیربط تشکیل شده‌اند و به این ترتیب هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های مرتبط با پیش دبستانی انجام گرفته است.

این مقام مسئول همچنین از تولید محتوای آموزشی با کمک اعضای کارگروه های مناطق خبر داد و افزود: بیش از 7 هزار پک آموزشی کتب آموزش پیش دبستانی برای نوآموزان مناطق ارسال شده و کتب چرخ فلک 1 و 2 و باغ قرآن ارتقای محتوایی داشته است.

بختیاری با اشاره به اینکه یک هزار 52 نفر نوآموز در حال تحصیل در کلاس‌های آموزش گویا هستند خاطرنشان کرد: جشنواره شادانه، طرح شاد نوروزی، به صورت مجازی، در 21 منطقه آموزشی به میزبانی شهرستان رباط کریم با حضور کلیه‌ مسئولان مناطق برگزار شد.

او در پایان با تأکید بر آمادگی این معاونت در جهت ارتقای سطح پوشش پیش‌دبستانی در سال پیش رو باتوجه به تجربیات سال‌های قبل، زمینه را برای پوشش صددر صدی نوآموزان پیش دبستانی با همکاری مناطق و مدارس آماده دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار