معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

اجرای طرح کارآمد گام مهمی در جهت توانمندی نیروی انسانی است

تهران (پانا)- معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان‌های استان تهران گفت طرح کارآمد یکی از مهم‌ترین طرح‌های معاونت آموزش ابتدایی است که با هدف جذب، آموزش، به کارگیری، توانمندسازی و حفظ منابع انسانی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۲۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح کارآمد گام مهمی در جهت توانمندی نیروی انسانی است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری گفت: طرح کارآمد به صورت مدرسه محور برگزار می‌شود و در هر مدرسه مدیران و معلمان می‌توانند نقش فعال در یادگیری و انتقال تجربه ایفا کنند و با احصای نیازهای آموزشی معلمان و اولویت بندی آن‌ها در هر مدرسه کلاس‌های آموزش نیروی انسانی برگزار می‌شود.

او بیان کرد: در این طرح ارزیابی و رصد فعالیت‌های هر مدرسه بوسیله تیم ارزیابی مدرسه انجام می‌گیرد و پس از تایید نهایی آن توسط تیم ارزیابی مناطق گواهی ضمن خدمت معلمان شرکت کننده در طرح صادر می‌شود.

بختیاری با اشاره به اینکه 144 مدرسه استان در طرح کارآمد شرکت کرده‌اند اضافه کرد: 1735 نفر از آموزگاران مدارس دولتی و 79 نفر از آموزگاران مدارس غیردولتی براساس این طرح آموزش های لازم را گذرانده‌اند.

او با تأکید بر اهمیت نیازسنجی و طراحی و اجرای دوره‌های متناسب با نیاز شغلی و اجرای دوره‌ها به شیوه گروهی و پروژه‌ای با مشارکت معلمان از تلاش برای ارتقاء طرح کارآمد از طریق اجرای دوره‌ها در زمان مناسب، تقویت منابع آموزشی و تناسب آموزش‌ها با نیازهای معلمان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار