رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در پیامی روز ماما را تبریک گفت

نیشابور ( پانا) - رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در پیامی روز ماما را به کلیه تلاش گران این عرصه در حوزه بهداشت، درمان و آموزش تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۲۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در پیامی روز ماما را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، متن پیام محسن عظیمی نژاد به این شرح است:
بنام خدا
روز جهانی ماما فرصت مغتنمی است تا قدردان تلاش های ماماهایی پرتلاشی باشیم که جایگاهی بس رفیع در نظام سلامت کشور دارند آنان که با صبوری، سخت کوشی، تعهد، و دلسوزی زندگی را معنا می بخشند و اولین طلیعه حیات انسانی را رقم می زنند.
توسعه و گسترش زیر ساخت های مرتبط با سلامت مادروکودک مانندمرکز پزشکی شمس شرق،ایجاد بلوک های زایمان تک نفره، ایجاد فضای مناسب برای زایمان طبیعی، ارتقای تجهیزات و استفاده از تکنیک های کاهش درد زایمان، نوید ارتقای بیش از پیش سطح کیفی خدمات مامایی رادر نیشابور می دهد.
دانشکده علوم پزشکی نیشابور همچنین با اجرای طرح تحول سلامت؛ زایمان آسان، ایمن و رایگان را در محیطی که شأن و منزلت مادران ایرانی راتامین نماید در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم مد نظر قرار داده است و امیدواریم در این مرکز با بهره گیری از توان علمی و عملی متخصصان و ماماها شاهد افزایش زایمان های طبیعی، مطلوب و خوشایند برای مادران عزیز شهرهای نیشابور،زبرخان وفیروزه باشیم.
اینجانب این روز خجسته را به همه ماماهای پرتلاش، اساتید و دانشجویان مامایی خانواده بزرگ دانشکده علوم پزشکی نیشابور، تبریک و تهنیت می گویم و برای همگان سلامت و سعادت آرزو می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار