مراسم تجلیل از سرآمدان آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت هفته معلم

تهران (پانا) - معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد مراسم تجلیل از سرآمدان آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از سرآمدان آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت هفته معلم

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، سید حیدر میرفخرالدینی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم و آغاز هفته آموزش در مصاحبه با روابط عمومی بیان داشت: دهه بزرگداشت مقام معلم و یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری را گرامی میداریم و به ساحت کلیه استادان و دست اندرکاران دانشگاه فنی و حرفه ای که همواره و به ویژه در زمان همه گیری ویروس کرونا مجاهدانه در راستای آموزش جوانان این مرز و بوم همت گماشته اند تبریک عرض می کنیم.

وی افزود: از زمان شروع کرونایی شدن شرایط کشور با تلاش و مساعی شبانه روزی اساتید‌ دانشگاه و با تاب آوری بالای این عزیزان و با بها دادن به ظرفیت های کمتر دیده شده درونی اساتید روزهای شکوفاتری را نسبت به گذشته تجربه کرده و در تولید محتوای الکترونیکی علی‌رغم همه کاستی ها و تهدید حاصل از کرونا را به فرصت برای ارتقاء آموزش تبدیل کردیم.

میرفخرالدینی ادامه داد: معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای در نظر دارد بر اساس برنامه عملیاتی مصوب خود و به دلیل نقش کلیدی آموزش در دانشگاه مهارت محور فنی و حرفه‌ای و به منظور تجلیل از کادر آموزشی سرآمد بخش حضوری و الکترونیکی نسبت به تکریم شأن و منزلت ایشان بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه، مراسم نکوداشت و تجلیل از سرآمدان آموزش دانشگاه در دو بخش آموزش حضوری و الکترونیکی را برگزار کند.

وی گفت: این برنامه در سطح دانشگاه برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود دانشکده‌ها و آموزشکده‌های سراسر کشور با توجه به محورهای تعیین شده ظرف این دهه، نسبت به تجلیل از اساتید کادر آموزشی رسمی و مدعو و حرکت به سمت افق های پیش رو در امر آموزش با برگزاری مراسم و برنامه های مجازی در راستای هرچه باشکوه تر و قوی تر شدن این رویداد مهم اهتمام ورزند.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خاطر نشان کرد: بازه زمانی این برنامه از مورخ ۱۹ اردیبهشت لغایت ۲۸اردیبهشت ۱۴۰۰ است که مراسم تجلیل از اساتید در سطح دانشگاه در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: این برنامه به صورت کاملا مجازی برگزار خواهد شد و از روسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های سراسر کشور درخواست شده در روز مراسم از منتخبین برگزیده بخش حضوری و الکترونیکی دعوت به عمل آورند تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز مربوطه حاضر شوند و در حضور مجازی سایر شرکت کنندگان در مراسم از آنان تجلیل به عمل آید.

میر فخرالدینی در پایان از تلاش‌های فداکارانه تمامی استادان دانشگاه فنی و حرفه ای در پیشبرد اهداف آموزشی به ویژه در شرایط پرچالش کرونایی قدردانی و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار