اما و اگرهای گروه مرگ؛ استقلال در چه صورت از گروه صعود می‌کند؟

تهران (پانا) - استقلال ایران در وضعیت پیچیده‌ای در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و رسیدنش به مرحله یک هشتم نهایی تنها در صورتی ربطی به نتیجه دیدارهای سایر تیم‌ها ندارد که بتواند الشرطه عراق را شکست دهد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اما و اگرهای گروه مرگ؛ استقلال در چه صورت از گروه صعود می‌کند؟

وضعیت گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا همانطور که پیش از رقابت‌ها قابل پیش‌بینی بود، به شدت پیچیده شده و هفته آخر مسابقات این گروه تکلیف تیم‌های صعود کننده از این گروه به مرحله یک هشتم نهایی را روشن خواهد کرد.

با وجود 3 تیم 8 امتیازی استقلال ایران، الدحیل قطر و الاهلی عربستان، سوالی که برای ایرانی‌ها و هواداران استقلال ایجاد شده این است که تیم فرهاد مجیدی در چه صورت راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد؟ البته نکته مهم این است که در فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد و 3 تیم از 5 تیم برتر دوم هم به این مرحله می‌رسد.

استقلال در هفته آخر لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم الشرطه عراق برود، تیمی که تا هفته چهارم رقابت‌ها بدون امتیاز بود و در حالی که عدم راهیابی‌اش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده بود، در عین ناباوری در هفته پنجم دست به کاری بزرگ زد و مقابل تیم قدرتمند و پرستاره الدحیل قطر به پیروزی 2 بر یک رسید تا سرآغاز معادلات سخت این گروه باشد، معادلاتی که با تساوی تیم‌های الاهلی عربستان و استقلال ایران بسیار پیچیده شد.

اما سوال اینجاست که استقلال ایران چگونه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 از گروه سوم این رقابت‌ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد:

1- اگر استقلال بتواند الشرطه عراق را شکست دهد، بدون توجه به نتیجه سایر بازی‌ها از گروه صعود خواهد کرد.

2- در صورتی که النصر عربستان و تراکتور تبریز بازی‌های هفته آخرشان را مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نبرند، استقلال با یک تساوی مقابل الشرطه صعود می‌کند.

3- در اگر النصر عربستان و تراکتور تبریز بازی‌های آخرشان را ببازند و الدحیل بتواند الاهلی را شکست دهد، صعود استقلال با هر نتیجه‌ای قطعی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار