ارزیابی مراحل واکسیناسیون کرونا در مرکز خدمات جامع سلامت احمد ابن موسی(ع)

شیراز(پانا)-با شروع فاز دوم واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال بر علیه کروناویروس، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از مراحل واکسیناسیون در مرکز خدمات جامع سلامت احمد ابن موسی(ع)، بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی مراحل واکسیناسیون کرونا در مرکز خدمات جامع سلامت احمد ابن موسی(ع)

عبدالرسول همتی در این بازدید گفت: با پایان واکسیناسیون کروناویروس در فاز نخست که شامل کارکنان بهداشتی درمانی، بیماران خاص، جانبازان شیمیایی و سالمندان مقیم سرای سالمندان بود، فاز دوم واکسیناسیون از هفتم اردیبهشت در استان فارس آغاز شد.

او اضافه کرد: با توجه به شناسایی ۸۱ هزار سالمند و وضعیت حساس گروه سنی ۸۰ سال به بالا، لازم است واکسیناسیون برای این گروه سنی شروع شود و با یاری خداوند، به زودی واکسن ایرانی وارد بازار می شود که تحول عظیمی در زمینه واکسیناسیون کرونا در کشور است.

همتی با ارزیابی نحوه اجرای واکسیناسیون و برنامه ریزی برای واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال در مرکز خدمات جامع سلامت احمد ابن موسی(ع)، از تلاش کارکنان این مرکز برای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان، تقدیر کرد.

رئیس مرکز خدمات جامع سلامت احمد ابن موسی(ع) نیز در خصوص نحوه اطلاع رسانی به سالمندان برای واکسیناسیون گفت: برای هر سالمندی که یک بار به این مرکز مراجعه کرده پرونده سلامت تشکیل شده و مراقبان سلامت با توجه به پرونده سلامت سالمند به آنها اطلاع رسانی می کنند؛
مژده فروردین ادامه داد: همچنین اسامی افرادی که در این سامانه ثبت نشده است از سوی سازمان های مربوطه مانند بیمه زیر پوشش آنها، به عنوان گروه های هدف مشخص و اطلاع رسانی لازم در زمینه واکسیناسیون و دریافت خدمات، به آنان انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار