لحظه افتادن جنازه یک کرونایی از آمبولانس

تهران (پانا) -خودروی آمبولانس در هند در حال انتقال جسد یک بیمار کرونایی از بیمارستان بود که ناگهان جنازه به داخل خیابان سقوط کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
لحظه افتادن جنازه یک کرونایی از آمبولانس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع موج شدید کرونا در هند این روز‌ها به سرخط خبر‌ها تبدیل شده و تصاویر وحشتناکی از مرگ بیماران و سوزاندن اجساد آن‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. اما به تازگی وقوع اتفاقی وحشتناک در مقابل یکی از بیمارستان‌های هند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در این حادثه جسد یک بیمار مبتلا به کرونا که توسط آمبولانس در حال انتقال از بیمارستان بود ناگهان به داخل خیابان سقوط کرد. این اتفاق در مقابل بیمارستانی در منطقه «ویدیشا» در ایالت مادهیا پرادش رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود پس از آنکه خودروی آمبولانس از داخل بیمارستان خارج می‌شود ناگهان جنازه به همراه برانکاردی که روی آن قرار داشت به زمین سقوط می‌کنند. در این ویدئو صدای شاهدان عینی شنیده می‌شود که با دیدن این صحنه فریاد کشیده و راننده را در جریان قرار می‌دهند.

خانواده متوفی اعلام کردند که دیدن این ویدئو در فضای مجازی آن‌ها را شوکه کرده است. برخی از خانواده‌های هندوستانی نیز از مقامات محلی به دلیل تحویل ندادن اجساد عزیزانشان انتقاد کردند. مقامات محلی نیز در پاسخ به انتقادات اعلام کردند که آن‌ها طبق آیین نامه‌های بهداشتی اقدام به سوزاندن اجساد مبتلایان به کرونا می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار