نشست مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با مدیر کل آموزش و پرورش زنجان

زنجان (پانا) - سید قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان با حضور در محل دفتر کار مدیر کل، با حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش زنجان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با مدیر کل آموزش و پرورش زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه ظرفیت های خوبی برای تعامل نهادهای مختلف استان در غنی سازی فرهنگ جامعه وجود دارد، به بیان فعالیت های مختلف در جهت مشارکت و گسترش همکاریها پرداخته و ایجاد این همکاریها را در گرو هماهنگی کامل نهادها دانست.

حسن مظفری ضمن تقدیر و تشکر از همکاری جمعیت هلال احمر استان با آموزش و پرورش در اجرای برنامه های مختلف، تداوم بیشتر این همکاری را مهم و ضروری دانست.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل ماموریت ذاتی جمعیت هلال احمر انتظار بر این است که بیشترین خدمات را برای آموزش و پرورش داشته باشند همانطور که در گذشته این مهم انجام شده تا دانش آموزان بیشترین خدمات را دریافت کنند.

سید قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز، ضمن تقدیر و تشکر از نگاه حمایتی مدیر کل آموزش و پرورش استان، نقاط مشترک زمینه های فعالیت هلال احمر و آموزش و پرورش را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش ظرفیت های قابل توجهی برای همکاری دارند، اظهار کرد: هلال احمر به حتم در تلاش برای ارائه بهترین خدمات برای دانش آموزان مخصوصا دانش آموزان استثنایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار