معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در جلسه هماهنگی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان:

در دوران دفاع مقدس فرهنگیان در دو سنگر تدریس و دفاع از آرمان های امام راحل فعال بودند

زنجان (پانا) - جلسه هماهنگی کنگره 3535 شهید استان زنجان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور روسا و معاونین پرورشی مناطق برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
در دوران دفاع مقدس فرهنگیان در دو سنگر تدریس و دفاع از آرمان های امام راحل فعال بودند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان طی این جلسه در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرهنگیان استان، گفت: در دوران دفاع مقدس فرهنگیان در دوسنگر تدریس و دفاع از آرمان های امام راحل و تمامیت عرضی کشور فعال بودند.

گنج خانلو با بیان این مطلب کنگره 3535 شهید استان را یک فرصت خوب برای شناساندن هرچه بهتر شهدای دوران دفاع مقدس بلاخص 409 شهید دانش آموز و 49 شهید فرهنگی استان زنجان عنوان کرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته های 14 گانه در سطح استان جهت برگزاری این مراسم باشکوه تشکیل این کمیته ها را نشان از اهمیت بالای موضوع کنگره عنوان کرد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر شناساندن شهدای دوران دفاع مقدس به نسل امروز این حرکت را حرکتی عظیم و گسترده خواند و گفت: عظمت این حرکت به دلیل عظمت خون شهدا و بزرگی و گستردگی آن به دلیل حجم عملیات های صورت گرفته و ایثار ایثارگران و رزمندگان آن دوران می باشد که با رشادت و فداکاری در مقابل دشمن تا دندان مسلح رژیم بعثی ایستادگی کردند و گل سرسبد این ایثار و رشادت و فداکاری دانش آموزان نسل جبهه و جنگ بودند که تحت تعلیم فرهنگ اسلام و قرآن درس عشق آموختند و به دیدار معشوق شتافتند.

گنج خانلو در پایان با تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی فعال در کنگره، اظهار داشت: در بحث کنگره ضمن اجرای برنامه های مصوب اجرای کارهای خلاقانه را باید سرلوحه کار قرار گیرد به طوریکه کوچکترین کارها از قلم نیفتد تا ارزش ایثار و جانفشانی های آن بزرگواران افزون تر گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار