طی حکمی از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛

حسن مظفری با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی دانش آموزان سراسر کشور منصوب شد

زنجان (پانا) - حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی دانش آموزان سراسر کشور منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حسن مظفری با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی دانش آموزان سراسر کشور منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، طی حکمی از سوی علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان، با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی دانش آموزان سراسر کشور منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: فعالیت های تابستانی امسال نیز همچون سال گذشته به صورت مجازی و در بستر شبکه آموزشی شاد و در راستای تحقق راهکار4-17 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به منظور گسترش بهره‌برداری از ظرفیت آموزش‌های غیرحضوری و مجازی در برنامه های آموزشی و پرورشی و با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزی و با شعار هر دانش آموز یک مهارت، در قالب اقدامات ملی، استانی و منطقه‌ای برنامه ریزی و اجرا خواهد شد. در همین راستا و به موجب این ابلاغ جنابعالی با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد اجرایی فعالیتهای تابستانی دانش آموزان سراسر کشور منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از امکانات و توانمندی های استان و ظرفیت استانها در بستر های الکترونیک و ظرفیت شبکه ((شاد)) و همچنین با اجرایی و عملیاتی کردن شیوه نامه پیوستی در استان های سراسر کشور، در برگزاری فعالیت های تابستانی موفق و موید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار