در گفت‌وگو با پانا:

نقوی‌حسینی: باید زمینه حضور باشکوه و حماسی ملت در انتخابات فراهم شود

همه نامزدها و جریان‌های سیاسی باید در چارچوب قانون حرکت و به آن تکمین کنند/ معرفی اعضای کابینه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری باعث اطمینان و اعتماد جامعه می‌شود

تهران(پانا) - نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در انتخابات آینده زمینه حضور باشکوه و حماسی ملت را فراهم کرد، تاکید کرد کاندیداهای ریاست‌جمهوری با وعده‌ و شعارهای درست و دقیق باعث امید مردم برای حضور در انتخابات شوند نه آنکه سخنان غیرواقعی را برای کسب رای بیان کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نقوی‌حسینی: باید زمینه حضور باشکوه و حماسی ملت در انتخابات فراهم شود

سیدحسین نقوی‌ حسینی از فعالان سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در آستانه تحولی مهم و بزرگ قرار دارد، اظهار کرد: «انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میان دوره‌ای مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نقطه عطف نظام محسوب می‌شوند و مردم باید قوه مجریه کشورشان را در اختیار منتخب خودشان قرار دهند.»

وی ادامه داد: «رئیس‌جمهور بعد از رهبری، طبق قانون اساسی شخصیت اول کشور به‌حساب می‌آید. بنابراین جایگاه مهمی است و مردم کشورمان به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری واقف هستند. حضور و مشارکت مردم برای تمام نظام‌های سیاسی مردم‌سالار مانند جمهوری اسلامی ایران مهم به شمار می‌آید.»

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید در انتخابات آینده زمینه حضور باشکوه و حماسی ملت را فراهم کرد، گفت: «رقابتی بودن انتخابات، قانون‌مداری و امید به مردم در انگیزه جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات تأثیرگذار هستند. ملت ایران باید رقابت در انتخابات را حس کنند و نامزد مورد سلیقه خودشان را در بین کاندیداها مشاهده کنند. البته سخن من به این معنا نیست که نهادهای نظارتی مانند شورای نگهبان از وظایف قانونی و شرعی خود عبور کنند.»

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: «همه نامزدها و جریان‌های سیاسی باید در چارچوب قانون حرکت و به آن تکمین کنند. از طرفی کاندیداهای ریاست‌جمهوری با وعده‌ و شعارهای درست و دقیق باعث امید مردم جهت حضور در انتخابات شوند نه آنکه سخنان غیرواقعی را برای کسب آراء بیان کنند.»

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه بر معرفی تیم کاندیداهای ریاست‌جمهوری در انتخابات تأکید کرد و افزود: «اگر نامزدها تیم همراه و به نوعی اعضای کابینه خودشان را به مردم معرفی کنند باعث اطمینان و اعتماد جامعه خواهد شد، چراکه مردم متوجه می‌شوند که آن نامزد دارای برنامه جهت حل مشکلات است.»

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان تصریح کرد: «اگر معرفی کابینه توسط کاندیداها رخ دهد حرکت جدیدی خواهد بود و قطعاً مردم در انتخابات به تیم‌ و کابینه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری رأی می‌دهند.»

نقوی‌ حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به تعدد کاندیداها در انتخابات اشاره کرد و گفت: «همه جریان‌های سیاسی تکثر نامزد دارند، به طور مثال اصلاح‌طلبان و اعتدالیون دارای لیست 10 نفره و اصولگرایان هم از لیست 15 نفره برخوردارند و افراد زیادی در این دوره مدعی هستند. اما هر جریان سیاسی که باعث وحدت و اجماع شود و یک نفر را به‌عنوان نامزد جریان خود معرفی کند قطعاً در جذب آراء و پیروزی موفق‌تر خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار