در گفت‌وگو با پانا:

منتجب‌نیا: در انتخابات 1400 مردم به «برنامه» داوطلبان رای می‌دهند

گوش مردم از وعده یا شعارهای اعجاز‌آمیز پُر است، پس کاندیداها نگویند کشور را گلستان می‌کنیم/نامزدها برنامه قابل اجرا ارائه دهند نه اینکه با سردادن وعده‌های زیبا و غیراجرایی بگویند برای معجزه آمده‌ایم

تهران(پانا) - دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی تاکید کرد اگر کاندیدایی نسخه‌ شفابخش برای رفع معضلات ارائه ندهد قطعاً از جذب آرای مردم عاجز خواهند ماند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
منتجب‌نیا: در انتخابات 1400 مردم به «برنامه» داوطلبان رای می‌دهند

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب، ارائه راه‌حل را از وظایف کاندیداهای ریاست جمهوری دانست و به پانا گفت: «نامزدها برای رفع مشکلات اقتصادی و معضلات اجتماعی باید ایده داشته باشند و آن را با مردم در میان بگذارند. بنابراین آنان باید به صورت علمی و کارشناسی کشور را به سمت آرامش حرکت دهند.»

وی ادامه داد: «گوش مردم از وعده و وعید یا شعارهای اعجاز‌آمیز پُر است، پس کاندیداها نگویند کشور را گلستان می‌کنیم. نامزدها باید برنامه‌های قابل اجرای خود را برای مردم توضیح دهند تا بتوانند اعتماد جامعه را به دست بیاورند.»

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با بیان اینکه اولویت مردم حل مشکلات اقتصادی کشور است، تصریح کرد: «اگر کاندیدایی نسخه‌ شفابخش برای رفع معضلات ارائه ندهد قطعاً از جذب آرای مردم عاجز خواهند ماند.»

منتجب‌نیا مشکلات اقتصادی موجود و معضلات امروز کشور را در شأن مردم ایران ندانست و افزود: «امیدوارم در این دور از انتخابات کاندیداها به فکر بیان شعارهای غیرمنطقی و غیرعملی به مردم نباشد. علاوه بر پذیرش مشکلات باید برنامه‌ای برای رفع آن‌ها داشته باشند و تیم اقتصادی نامزدها به صورت کارشناسی با مردم صبحت کنند.»

وی در ادامه به معرفی کابینه توسط کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: «مسلماً اگر نامزدی تیم همراه و افراد اصلی کابینه خود را معرفی کند حس اعتماد به جامعه منتقل خواهد شد؛ به این معنا که آنان برای رفع مشکلات دارای برنامه هستند. کاندیداها باید معاون اول و وزیر اقتصاد را در معرض رأی مردم قرار دهند و بگویند که چه راه‌حلی برای رفع بحران‌های اقتصادی کشور دارند.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری توصیه کرد: «اگر نامزدها لیست وزرای خود را منتشر و معرفی کردند برنامه‌های قابل اجرا هم ارائه دهند تا اعتماد جامعه را جلب کنند نه اینکه با سردادن وعده‌های زیبا و غیراجرایی بگویند برای معجزه آمده‌ایم.»

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی در پایان اظهار کرد: «در انتخابات ریاست جمهوری1400 مردم به نامزدها رای نمی‌دهند بلکه به برنامه کاندیداها رأی خواهند داد. هر کاندیدایی که صادقانه با مردم رفتار و صحبت کند بیشترین رأی را به دست می‌آورد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار