افزایش آنتی‌بادی در ۹۱ درصد داوطلبان واکسن برکت

تهران ( پانا)- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام از ثبت‌نام بیش‌از ۳۲ هزار نفر جهت شرکت دز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران‌برکت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آنتی‌بادی در ۹۱ درصد داوطلبان واکسن برکت

حجت نیک ‌ملکی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: واکسن «کوو ایران برکت» در ۹۱ درصد داوطلبان کارآزمایی بالینی افزایش آنتی‌بادی در حد محافظت‌کنندگی داشته است.

وی با بیان این‌که تا ساعت ۲۰ امشب{شنبه، ۴ اردیبهشت} بیش‌از ۳۲ هزار نفر در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و بوشهر در فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ستاد اجرایی داوطلب شده‌اند، گفت: ثبت‌نام ادامه دارد.

ثبت‌نام از داوطلبان برای شرکت در فاز سوم مطالعات کارآزمایی بالینی واکسن تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام از اول اردیبهشت آغاز و اعلام شد که تمام علاقه‌مندان به تزریق واکسن برکت در فاز نهایی مطالعات بالینی در رده سنی ۱۸ تا ۷۵ سال و در شش شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و بوشهر می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۴۰۳۰ و یا از طریق اپلیکیشن آی‌گپ (#۱۰*۴۰۳۰*) در این مرحله ثبت‌نام کنند.

در فاز سوم مطالعات بالینی، تزریق بر روی ۲۰ هزار نفر انجام خواهد شد و این ۲۰ هزار نفر باید علاوه‌بر حضور در شش شهر مذکور و همچنین حضور در محدوده سنی ۱۸ تا ۷۵ سال، از شرایط جسمی و سلامت لازم هم برخوردار باشند.

بر اساس پروتکل اعلامی وزارت بهداشت، افرادی که دارای بیماری مزمن کنترل‌نشده مانند دیابت، زنان باردار ، افرادی که در حال حاضر درگیر با کرونا باشند و مواردی از این قبیل امکان حضور در این مطالعات را ندارند که اطلاعات تکمیلی از طریق ۴۰۳۰ و همچنین اپلیکیشن آی‌گپ در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار