مدیر مؤسسه خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) :

گسترش و رضایت مندی مخاطبان مهم ترین خواسته ماست

مشهد(پانا)-مدیر مؤسسه خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) مشهد مقدس حمایت همه جانبه از دانش آموزان مستعد و در معرض ترک تحصیل و ارائه حداکثری خدمات شش‌گانه در حوزه های آموزش، فرهنگی، معیشتی و مشاوره‌ای، بهداشتی و درمانی را هدف این مؤسسه دانست .

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
گسترش و رضایت مندی مخاطبان مهم ترین خواسته ماست

فعالیت های مؤسسه خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام در چارچوب اصول دوازده‌گانه گانه منشور خود است که مهم ترین آن ها حفظ کرامت، ارائه خدمات محترمانه توانمند سازی همه جانبه، تعهد شفافیت 100درصدی مالی و عدم فعالیت اقتصادی، غیردولتی، غیرسیاسی و فرا مذهبی ماندن است.
مریم تقوی مدیر مؤسسه خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام حضرت عباس ابوالفضل العباس(ع)مشهد مقدس در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: یکی دیگر از مهم ترین نکات راه اندازی سامانه آنلاین به مهربانی با هدف گسترش فعالیت ها در مناطق دوردست، سهولت در انجام فعالیت های خیریه برای افراد نیکوکار، شفافیت مالی و اطلاعاتی، مهم ترین خواسته ما گسترش و رضایت مندی مخاطبان است. بدین ترتیب نیکوکاران در هر موقعیت جغرافیایی می توانند فعالیت های مؤسسه را در بخش های مختلف دنبال کرده و به اطلاعات لازم در جهت افزایش شفافیت دسترسی داشته باشند.

وی گفت: یکی از خدمات شش‌گانه مؤسسه دارالاکرام خدمات مددکاری در حوزه معیشتی به فرزندان تحت پوشش خود است که امسال نیز به شکرانه‌ی بهار قرآن، ماه رحمت و برکت الهی و در راستای خدمات شش‌گانه موسسه خیریه دارالاکرام؛ هدایای ضیافت رمضان کریم به همت بانیان و حامیان نیک‌اندیش و صاحبدل شعبه مشهد تهیه و به خانواده‌های تحت پوشش، تقدیم شد.اهدایی به برنج ، روغن مایع ، حبوبات (نخود، لوبیا و عدس) ، مرغ تازه و پنیر از اقلام اهدایی است. خداوند را سپاس گفته و توفیق ادامه‌ی این مسیر پر خیر و برکت را برای همگی آرزومندیم، چرا که طریقت به جز خدمت خلق نیست.

مهلا جلالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار