مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

جامعه سالم، بسترساز توسعه، رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه هاست

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در پیامی به مناسبت هفته‌ سلامت تاکید کرد، جامعه سالم، بستر ساز توسعه و رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه هاست.

کد مطلب: ۱۱۷۹۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
جامعه سالم، بسترساز توسعه، رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه هاست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، متن پیام حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به شرح ذیل است:

امام رضا علیه السلام فرمودند: در دنیا­ چیزی بهتر از یقین و سلامتی به مردم داده نشده، شما این دو نعمت را (همیشه) از خداوند مسألت کنید.

نقش حوزه سلامت برای ایجاد جامعه ای بانشاط و سرزنده در این برهه، بسیار خطیر و آثار و نشانه های آن به خوبی در پیشبرد اهداف کلان کشور نمایان است. طبعاً به هر میزان در این حوزه سرمایه گذاری مناسبی انجام شود، تاثیرپذیری جامعه از آن نیز به همان میزان خواهد بود.

تردیدی نیست جامعه سالم، بستر ساز توسعه و رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه هاست و مطمئناً آینده کشور را زمانی می توان بانشاط و پر جنب و جوش ترسیم کرد که امید به زندگی و آینده بهتر، در فرد فرد آحاد جامعه موج بزند و به فرهنگ حاکم بدل شود.

امسال نیز برنامه های هفته سلامت در راستای شعار این هفته ؛ « ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر » از یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه با جدیت و تلاش برگزار خواهد شد. امیدوارم در ساختن دنیایی سالم تر و عادلانه تر برای تک تک فرزندان ایران زمین گام های موثری برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار