رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت البرز عنوان کرد؛

رشد ۱۵۷ درصدی اشتغال در حوزه اصناف

کرج (پانا)- رئیس صنعت ، معدن و تجارت البرز از ایجاد بیش از 11 هزار شغل جدید در حوزه اصناف خبر داد

کد مطلب: ۱۱۷۹۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۱۵۷ درصدی اشتغال در حوزه اصناف

رامین ربیعی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت البرز افزود: با توجه به آمارهای مقایسه ای سال های 99 نسبت به سال 98 تعداد اشتغال پروانه‌های کسب صنفی از 29 هزار 657 نفر در سال 98 به 41 هزار 527 نفر در سال 99 رسیده که این انر نشان از رشد 157 درصدی اشتغال در این حوزه را دارد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۹ بیش از 21 هزار پروانه کسب صادر شده که نشان از رشد 77 درصدی در این زمینه است.
ربیعی ضمن تشکر از اصناف البرز گفت: اصناف یکی از بزرگترین بخش های نظام اقتصادی کشور به شمار می‌‌رود که بخش اعظمی از نظام تولید، توزیع و خدمات را به خود اختصاص داده است.

وی با تقدیر از نگاه ویژه اصناف نسبت به بحث مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: با توجه به گستره اصناف در کشور این قشر فهیم علاوه بر ایفای نقش مؤثر در عرصه اقتصادی در مسائل مذهبی، اجتماعی و فرهنگی نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند.

ربیعی بیان کرد: همراهی بی بدیل اصناف استان در کمک به اقشار ضعیف تا همگام شدن با جامعه پزشکی در بحث کرونا تنها بخشی از کارنامه زرین اصناف استان البرز است.

این مقام مسئول در خاتمه از همه اصناف و اتحادیه ها در سراسر استان درخواست کرد تا بیش از گذشته مسائل بهداشتی را رصد نموده و در کنار بازرسی سازمان صمت و اتاق اصناف، اتحادیه ها نیز باید در شهرستان ها بر این امر، نظارت کافی و وافی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار