افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده «پیوند» در رشت

رشت (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی پنجاه و یکمین مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده « پیوند » در کشور به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۷۸۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده «پیوند» در رشت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، سید جواد حسینی در حاشیه گشایش این مرکز اظهار کرد: این مرکز با هدف ارائه خدمات روان شناختی و توان بخشی به دانش آموزان با نیاز های ویژه و خانواده های آنان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند به منظور ارائه خدمات تخصصی مشاوره و فرزندپروری، سازگاری و توانمندسازی خانواده ها و دانش آموزان در استان ها راه اندازی شده اظهار امیدواری کرد بتوانیم در آینده نزدیک ارتقای فعالیت های این مراکز را شاهد باشیم.

رئیس معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم برای برای شروع تأسیس مرکز جامع تشخیصی و توان بخشی در استان گیلان 100 میلیون تومان اختصاص داد.

حسینی همچنین با حضور در مرکز انجمن صنفی کارفرمایی دندان پزشکان استان با فعالیت های خیرخواهانه آنان آشنا شد.

گفتنی است مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند دارای اتاق بازی درمانی، مشاوره، کار درمانی، گفتار درمانی و روان سنجی است.

همچنین با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، کانون باشگاه بازنشستگان مدارس استثنایی افتتاح شد. جواد حسینی در آیین گشایش این مرکز با اشاره به فعالیت 192 باشگاه بازنشستگان استثنایی در کشور اظهار کرد: این مراکز با فعالیت در ساعت های غیرآموزشی فرصتی است تا فرهنگیان تجربیات خود را در فضایی مفرح در اختیار یکدیگر قرار دهند.

وی همچنین از افتتاح یک پایگاه فضای مجازی در مدارس استثنایی استان گیلان با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار