رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان خراسان شمالی:

نیاز خراسان شمالی به ۱۸ مدرسه تخصصی برای دانش آموزان استثنایی

بجنورد(پانا) - رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان از نیاز خراسان شمالی به ۱۸ مدرسه تخصصی برای دانش آموزان استثنایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نیاز خراسان شمالی به ۱۸ مدرسه تخصصی برای دانش آموزان استثنایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، متقیان با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با سازمان آموزش استثنایی کشور گفت: طبق این تفاهم نامه ۱۱ مدرسه تخصصی در استان در حال ساخت است.

وی افزود: در حال حاضر در هر شهر در این استان یک مدرسه تخصصی وجود دارد که نیازمند آن هستیم تعداد مدارس تخصصی در هر شهر به دو باب مدرسه برسد.

متقیان با بیان اینکه سه هزار و ۳۴۷ دانش آموز استثنایی خراسان شمالی در مدارس در حال تحصیل هستند، ادامه داد: راه اندازی مدرسه اوتیسم یکی از اقداماتی بود که طی سال گذشته در استان انجام و ۵۶ دانش آموز جذب این مدرسه شدند.

وی بیان کرد: به روز رسانی تجهیزات مدارس استثنایی یکی از اقداماتی است که باید انجام شود و مورد نیاز مدارس استثنایی استان است.

رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی ادامه داد : تا سال ۹۸، شش معلولیت آسیب دیده شنوایی، بینایی، معلول حرکتی، اختلالات حرکتی، کم توان ذهنی و چند معلولیت تحت پوشش مدارس استثنایی استان قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار