برگزاری مناظره دانش آموزان منطقه ۱۶ با دانش آموزان منطقه ۱۵؛

مناظره جانشین تک محوری و تک گویی در مدارس شود

تهران ( پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 16، با مثبت ارزیابی کردن مناظره دانش آموزی و پایان دوران تک گویی، هدف از برگزاری مناظره دانش آموزی را امید آفرینی و رشد فرهنگی در جهت تولید دانش و معرفت دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مناظره جانشین تک محوری و تک گویی در مدارس شود

برنامه مناظره دانش آموزی با موضوع معایب و محاسن استفاده دانش آموزان از تلفن همراه در مدارس، با حضور صمد مهاجری مدیر سازمان دانش آموزی، محمدرضا خالقی مربی پرورشی، حسین ربیع پور مامور به سازمان دانش آموزی و منتخبین مناظره دانش آموزی در منطقه 16 و در فضای مجازی اسکای روم برگزارشد.

مهاجری، ضمن تاکید بر پایان دوران تک گویی در عرصه آموزش و پرورش گفت: مناظره پیشینه تاریخی دارد و بشر از دیر باز برای گفتمان از آن بهره می برد. امروزه به نظر می رسد دوباره ایجاب می کند تا مناظره جانشین تک محوری و تک گویی در مدارس شود.

مدیر سازمان دانش آموزی همچنین تصریح کرد: زبان گفتگو و تعامل، بهترین زبان آموزش است و باعث ترویج فرهنگ انتقاد پذیری و دفاع عادلانه در دانش آموزان می شود؛ در این گونه محافل خرد ورزی جانشین کینه ورزی و جدل بیهوده می شود.

صمد مهاجری افزود: مناظره اخلاق و آداب و اصول و قواعدی دارد که باید با برگزاری کلاس های آموزشی آن را ارتقا بخشید؛ تا مناظره گری در مدارس باب شود. مناظره امید آفرینی را به ارمغان خواهد آورد؛ متعاقب آن رشد فرهنگی، تولید معرفت و دانش است که آستانه تحمل دانش آموزان را بالا می برد.

در پایان مناظره صمد مهاجری، مدیر سازمان دانش آموزی از مناظره کنندگان، امیر رضا اسلامی، مهدی مهدوی و مسیح کامرانی به خاطر حضور در این گفتمان تشکر و برای آن ها برای رسیدن به مراتب بالای علمی جامعه آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار