در سیزدهمین روز سال ۱۴۰۰:

۳ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان باختتد

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر از هم استانی‌هایمان جان خود را از دست دادند.

کد مطلب: ۱۱۷۴۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
۳ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان باختتد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان‌پناه اظهار کرد: هم اکنون ۲۸۳ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۷۵ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۷ هزار و ۸۷۵ مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ٦٩٨مورد نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ٤٥ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی می باشند، همچنین از ۶۸۷ نمونه رپید تست گرفته شده ١٤ درصد موارد مثبت و به ترتیب در کهگیلویه(١٧ درصد)، چرام (٤٤ درصد) و لنده (٢٠ درصد) موارد مثبت می باشند.
یزدان پناه تاکید کرد: در روزهای پیش رو شرایط و وضعیت سختی را تجربه خواهیم کرد که نتیجه کم توجهی به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی و تجمعات در اسفندماه و ایام نوروز است.
وی بیان کرد: رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها و پرهیز از حضور در مکان های شلوغ و پرخطر و واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و گروه های پرخطر در شرایط موجود می توانند کمک به کنترل بیماری و جلوگیری از مرگ و میر های کمتری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار