مدیر آموزش و پرورش پاکدشت :

حضور در روند فعالیت‌های جمعیت‌هلال‌احمرنیازمند وجود روحیۀ ایثارگری در هر فرد است

پاکدشت (پانا) -– مدیر آموزش‌و‌پرورش پاکدشت در بازدید از پایگاه امداد‌و‌نجات شهدای مظفر، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در عرصۀ خدمت هیچ‌کس بر دیگری برتری ندارد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور در روند فعالیت‌های جمعیت‌هلال‌احمرنیازمند وجود روحیۀ ایثارگری در هر فرد است

مدیر آموزش‌و‌پرورش پاکدشت، با حضور در پایگاه شهدای مظفر، به دیدار و گفتگو با امدادگران و نجاتگران پرداخت و آغاز سال جدید و اعیاد شعبانیه را به آنان تبریک گفت.

در حاشیه این برنامه ،سید اصغر میرقاسمی، مدیر آموزش‌وپرورش پاکدشت، در گفت وگو با پانا، ضمن تقدیر از اقدامات سازنده و ارزشمند جمعیت‌هلال‌احمر با اشاره به این که اگر مسئولان دست اندرکار هر حوزه‌ای اراده داشته باشند، می‌توانند دست به هر کاری بزنند و سربلند از آن بیرون بیایند، گفت: هر فردی در مسئولیت می‌بایست منیت‌ها را کنار بگذارد و در صورت همفکری و همدلی مسئولین به دور از تکبر و غرور اتفاقات مثبتی خواهد افتاد.

او در ادامه، با اشاره به این که ظرفیت‌های بسیار بالا و خوبی در داوطلبان، امدادگران نجاتگران جمعیت‌هلال‌احمر وجود دارد و به تبع وجود این نیروهای ارزشمند، اتفاقات بسیار خوبی در جهت ارتقای سطح خدمت رسانی پایگاه‌های امداد و نجات خواهد افتاد، افزود: مسئولان دست‌اندرکار در هررده از جایگاه‌های خدمت به مردم که هستند، می‌بایست دارای شعور و قدرت تعقل و انتخاب کلام صحیح باشند و همواره درست سخن گفتن و رفتار درست با مردم را سرلوحۀ کار خویش قرار دهند.

مدیر آموزش‌ و پرورش پاکدشت با اشاره به این که آموزش‌های امداد و نجات همواره در آموزش‌ و پرورش برای دانش‌آموزان پیگیری شده است و در حال حاضر که کلاس‌های مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود، این آموزش‌ها نیز به فضای شاد منتقل شده و پیگیری می‌شود، ادامه داد: جمعیت‌هلال‌احمر هر زمان که اراده کند، آموزش‌ و پرورش آماده است تا بستر مناسب جهت برگزاری کلاس‌ها را برای آموزش‌های لازم توسط مربیان این جمعیت فراهم آورد و مدیران مدارس را نیز موظف به حضور در این دوره‌ها بکند.

میرقاسمی، با تأکید بر این که در نظام مقدس جمهوری‌اسلامی برخی از سازمان‌ها و نهادها هستند که فعالیت‌های موازی دارند و به جهت تسریع در رسیدن به اهداف موظفند که با یکدیگر همکاری متقابل داشته باشند، تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات سربازان جمعیت‌هلال‌احمر هستند و آموزش‌ و پرورش نیز می‌کوشد تا با در اختیار گذاشتن جمعیت معلم و دانش‌آموز در جمعیت‌هلال‌احمر، گام‌های مهمی را در جهت ارتقای سطح آموزش‌های لازم امدادی در آنان بردارد.

او، با اشاره به این که حضور در روند فعالیت‌های جمعیت‌هلال‌احمر، نیازمند وجود روحیۀ ایثارگری در هر فرد است، یادآور شد: همۀ نیروهای جمعیت‌هلال‌احمر، با حضور در شیفت‌های امدادی و به تبع آن حضور در حوادث ایثاگری می‌کنند و همۀ ما نیز دعا می‌کنیم تا این عزیزان خیر ببنند.

این مقام مسئول، با اشاره به این که در جایگاه‌های مختلف مجموعۀ آموزش‌وپرورش هیچ‌کس نسبت به دیگری برتری ندارد، اما متأسفانه بسیاری از افراد در صدد این هستند که خود را برتر از دیگر نشان بدهند، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شدۀ جمعیت‌هلال‌احمر به ویژه طرح دادرس، با تأکید بر این که این طرح‌ها در آموزش‌وپرورش ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: همواره در پی آن هستیم تا از زحمات مدیران مدارسی که در این طرح‌ها همکاری کرده اند تقدیر و تشکر کنیم و علل عدم همکاری برخی از آموزشگاه‌ها در این طرح بررسی شود تا در آینده شاهد چنین رخدادهایی نباشیم.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان پاکدشت، ضمن ابراز تأسف از این که با بضاعت محدود این مجموعه نمی‌توان از همۀ مدیران و مربیان دست اندرکار طرح دادرس در مدارس تقدیر کرد، افزود: همه به خوبی می‌دانیم که مراتب سپاس و تقدیر از اقدامات ارزشمند در این مجموعه، می‌تواند تأثیرات بسیار مناسبی بر بهبود روند فعالیت‌ها و جلب توجه دیگران در تشویق این عزیزان داشته باشد.

او با تأکید بر این امر که جمهوری‌اسلامی فضای خدمت به مردم را برای همگان فراهم آورده است، ادامه داد: برای همۀ مسئولانی که در جمهوری‌اسلامی خدمت می‌کنند آرزوی توفیق داریم و از خداوند متعال می‌خواهم تا همۀ کسانی که در صدد خیانت به نظام و مردم هستند، به مردم شناسانده شوند.

میرقاسمی، با اذعان به این امر که هر کسی که در این نظام خدمت می‌کند، خدا خدمات ارزشمند او را می‌بیند و در این مسیر به او اجر می‌دهد، گفت: بسیاری از مسئولان تنها و تنها به دنبال تعریف مردم، مخاطبان و مسئولان بالادستی خویش هستند، اما نمی‌دانند که برای رسیدن به این افق می‌بایست هزینه بکنند، وقت بگذارند و در نهایت اگر برای وقتی که برای خدمت به مردم جمهوری‌اسلامی می‌گذارند، اجر مادی دریافت نکنند، به یقین خدا می‌بیند و اجر معنوی آن را در دنیا و آخرت خواهند دید.

این مقام مسئول، ضمن تأکید بر این مفهوم که آستانۀ صبر مسئولین نظام مقدس جمهوری‌اسلامی می‌بایست بالا باشد، تصریح کرد: مسئولان خدمتگزار باید به گونه‌ای صبر داشته باشند که اگر به ناحق به آن‌ها توهین شد نیز عصبانی نشوند و مسیر خود را بدون هیچ خللی ادامه دهند.

خبرنگار: امین کردبچه چنگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار