وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

ایران را باید نگارستان گردشگری جهان نامید

تهران (پانا) - وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ایران به عنوان نگارستان گردشگری جهان یاد کرد و گفت در هر کدام از ۳۱ استان کشور، مظاهر طبیعی و آثار ارزشمندی وجود دارد که دیده هر جهانگردی را به خود جلب می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ایران را باید نگارستان گردشگری جهان نامید

علی اصغر مونسان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ایران را باید نگارستان گردشگری جهان نامید، از خطه های سرسبز شمال تا کرانه های جنوب و از زیباترین مناطق بکر شرق تا کوه های سر به فلک کشیده غرب، آثار طبیعی، تاریخی، تمدنی و تنوع فرهنگی گسترده شده اند.

وی افزود: گستره طبیعت چهار فصل کشور از خط ساحلی و جنگلی سرسبز شمال تا مناطق مرکزی و کویری و در ادامه سواحل مکران و خلیج فارس، تنوع کم نظیری را به وجود آورده و گردشگران را به میزبانی خود فرا می خواند.

مونسان ادامه داد: برای پی بردن به تنوع کمی و کیفی این ظرفیت ها، کافی است به دست نوشته جهانگردانی که ایران را از نزدیک دیده اند، نگاهی بیاندازیم که چگونه از دیدن طبیعت و آثار تاریخی، شگفت زده شده و سایر گردشگران را برای سفر به ایران، ترغیب می کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم با تمام شدن همه گیری کرونا بتوانیم توسعه گردشگری ایران را با حضور گردشگران داخلی و خارجی رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار