رمضانی در گفت‌وگو با پانا:

برنامه «شادمانه» از فردا هر شب از شبکه شاد پخش می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از تولید و پخش برنامه «شادمانه» در ایام نوروز از شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه «شادمانه» از فردا هر شب از شبکه شاد پخش می‌شود

علی رمضانی به پانا گفت: با وجود تعطیلی کلاس‌های آنلاین در ایام نوروز برنامه ای به نام شادمانه برای سرگرم کردن دانش‌آموزان در شاد طراحی و تدوین شده است زیرا شبکه شاد تنها به بخش آموزش نمی‌پردازد و بخش سرگرمی و پرورشی این شبکه نیز مد نظر است.

وی افزود: برنامه شادمانه در نوروز 1400 هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۱۵ شب پخش خواهد شد و ان شاءالله اولین قسمت آن فردا یکشنبه روز اول نوروز از شبکه شاد اکران می‌شود.

رمضانی با اشاره به آیتم‌های این برنامه خاطرنشان کرد: سعی شده است در این برنامه از مجریان و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون کشور برای شاد کردن و نشاط آور بودن برنامه استفاده شود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی ادامه داد: در این برنامه از مجری پیشکسوت مهرداد نظام آبادی و هنرمند پیشکسوت جواد انصافی همچنین دانش‌آموزان هنرمند که از سراسر کشور انتخاب شده‌اند استفاده خواهد شد.

رمضانی در خاتمه یادآور شد: آیتم‌های این برنامه از برنامه‌های ترکیبی شامل طنز، گفت‌وگوهای شاد و مفرح و همچنین آیتم‌های سرگرم کننده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار