در ایام نوروز ۱۴۰۰ برگزار می‌شود؛

پخش مستند زندگی دانش‌آموزان حافظ کل قرآن کریم کشور از شبکه شاد

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری اجرای طرح «ستارگان قرآنی» به منظور پخش مستند زندگی دانش آموزان حافظ کل قرآن کریم از کانال حفظ قرآن کریم شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پخش مستند زندگی دانش‌آموزان حافظ کل قرآن کریم کشور از شبکه شاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب‌زاده گفت: همزمان با ایام نوروز 1400 برنامه های متعددی در پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم به منظور توسعه و ترویج حفظ قرآن کریم در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

مسیب‌زاده ضمن اشاره به اینکه آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان دبیرخانه پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم کشور انتخاب شده و مشغول فعالیت است، در رابطه با تشریح این برنامه افزود: بر اساس این طرح، از دانش آموزان مدارس سراسر کشور که موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند، طی فراخوانی دعوت شده است که یک فیلم کوتاه از زندگی خودشان و اینکه چگونه، با چه روشی و در چه زمانی موفق به حفظ قرآن کریم شدند را با کمک پدر و مادر و با امکانات موجود در منزل ضبط کنند و به شناسه کاربری پشتیبانی پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم شبکه شاد ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته و دانش آموزان متعددی از مدارس سراسر کشور، فیلم های خودشان را ارسال کرده اند که بعد از بررسی و تایید طبق برنامه زمانبندی هر روز مستند زندگی یکی از دانش آموزان حافظ کل قرآن کریم از شبکه شاد پخش خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در ایام نوروز 1400 علاوه بر اجرای این برنامه، برنامه های دیگری از قبیل؛ اجرای پویش حفظ عمومی سوره الرحمن؛ برگزاری آزمون های آنلاین خود آزمایی حفظ جزء 30 برای تثبیت محفوظات حافظان قرآن کریم؛ اجرای برنامه مشترک با پایگاه مجازی مسابقات در زمینه برگزاری کلاس های برخط آماده سازی دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات؛ طرح ریزی و برگزاری جلسات اولیه برای تولید انیمیشن و همچنین بازی موبایلی حفظ قرآن کریم؛ شروع بارگذاری مباحث آموزش روخوانی و روانخوانی (نکات تجویدی) سوره های جزء 30 قرآن کریم نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است: پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم در بستر پیام رسان شاد به آدرس hefzquranmedu@ در شبکه شاد برای عموم مخاطبان در دسترس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار