مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی:

برنامه «شادمانه» نوروز هر شب از شبکه شاد پخش می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی از تولید و پخش برنامه «شادمانه» در ایام نوروز از شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه «شادمانه» نوروز هر شب از شبکه شاد پخش می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی گفت: با وجود تعطیلی کلاس های آنلاین در ایام نوروز برنامه ای به نام شادمانه به منظور سرگرم کردن دانش آموزان در شاد طراحی و تدوین شده است زیرا شبکه شاد تنها به بخش آموزش نمی پردازد و بخش سرگرمی و پرورشی این شبکه نیز مد نظر است.

وی افزود: برنامه شادمانه در نوروز 1400 هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۱۵ شب پخش خواهد شد و ان شاءالله اولین قسمت آن روز اول نوروز از شبکه شاد اکران می شود.

رمضانی با اشاره به آیتم های این برنامه خاطرنشان کرد: سعی شده است در این برنامه از مجریان و چهره های مطرح سینما و تلویزیون کشور به منظور شاد کردن و نشاط آور بودن برنامه استفاده شود.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی ادامه داد: در این برنامه از مجری پیشکسوت آقای مهرداد نظام آبادی و هنرمند پیشکسوت جواد انصافی و همچنین دانش آموزان هنرمند که از سراسر کشور انتخاب شده‌اند استفاده خواهد شد.

رمضانی در خاتمه یادآور شد: آیتم های این برنامه از برنامه‌های ترکیبی شامل طنز، گفتگوهای شاد و مفرح و همچنین آیتم های سرگرم کننده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار