برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی تولیدات تعاونی‌های بانوان

تهران (پانا) - نخستین نمایشگاه مجازی تولیدات تعاونی های بانوان به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی تولیدات تعاونی‌های بانوان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شریف، نمایشگاه عرضه تولیدات تعاونی بانوان برای نخستین بار به صورت مجازی و در سطح ملی توسط معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به تاریخ 23 الی 28 اسفند 1399 برگزار می گردد.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و بازدیدکنندگان می توانند به صورت 24 ساعته و از هر کجای ایران، فقط با مراجعه به وبسایت نمایشگاه به آدرس http://taavoniexpo.ir وارد فضای نمایشگاه شده و از محصولات تعاونی های بانوان بازدید نمایند.

در این نمایشگاه 42 غرفه از استان های سیستان و بلوچستان، خراسان، خوزستان، هرمزگان، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، سمنان، کرمان، فارس تولیدات خود را که شامل انواع صنایع دستی، تولیدات لباس محلی، زنانه، مردانه و بچه گانه، زیور آلات، سنگ های قیمتی، فرش و گلیم، سفالگری، خیاطی، عروسک دوزی و ... برای عموم به نمایش خواهند گذاشت.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد بستر مناسب برای حضور زنان تعاونگر در عرصه تجارت داخلی، بازارسازی، توسعه بازار، و کمک به فروش کالاهای تولیدی تعاونی های زنان و حمایت از کالای ایرانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار