توسط مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی صورت گرفت

تجلیل از رتبه دوم جشنواره جوان خوارزمی

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از دانش آموز سلماسی که رتبه دوم جشنواره جوان خوارزمی را کسب کرده بود تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از رتبه دوم جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، صبح امروز همزمان با برگزاری آیین سراسری تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی و برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی سال تحصیلی 99-98، مدیرکل آموزش و پرورش استان از «فاطمه اظهری» دارنده رتبه دوم جشنواره جوان خوارزمی تجلیل کرد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این خصوص اظهار کرد: «فاطمه اظهری» دانش آموز مدرسه تیزهوشان فرزانگان شهرستان سلماس موفق شد تا رتبه دوم جشنواره جوان خوارزمی سالتحصیلی 99-98 را کسب کند.

این مقام مسئول افزود: «طراحی و ساخت برچسب هوشمند تشخیص فساد مواد غذایی بر پایه نانوالیاف» عنوان طرح این دانش آموز مبتکر است.

وی بیان کرد: ایجاد زمینه های لازم برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های نوجوانان و جوانان، توسعه و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری، حمایت و هدایت مادی و معنوی دانش‌آموزان پژوهشگر و نوآور و کاربردی کردن علوم و ارتباط دادن آن با زندگی و نیازهای جامعه از اهداف این جشنواره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار