سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت:

هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در استان اصفهان وجود ندارد

اصفهان(پانا) - سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان خبر داد روز شنبه تکلیف سفرهای نوروزی از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در استان اصفهان وجود ندارد

حجت الله غلامی دقایقی قبل در نشست خبری که به صورت آنلاین برگزار شد، در خصوص آخرین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: 17 شهرستان استان اصفهان در وضعیت آبی و 7 شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و به این دلیل تردد بین شهرستانی در استان محدودیتی ندارد.

وی افزود: محدودیت های طرح جامع هوشمند به همه شهرها در هر وضعیتی که هستند ابلاغ می شود تا مسوولین متناسب با وضعیتی که در آن قرار دارند تصمیم گیری کنند.

وی تصریح کرد: تردد از استان های چهارمحال بختیاری و خوزستان به دلیل شرایط قرمز این دو استان به اصفهان ممنوع است و مرزهای این دو استان با اصفهان با جدیت کنترل می شوند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان افزود: روز شنبه تکلیف سفرهای نوروزی از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص می شود و در صورت تایید سفرهای محدود نوروزی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تنها هتل ها و مسافرخانه هایی می توانند مسافر پذیرش کنند که از وزارت بهداشت مجوز داشته باشند.

وی گفت: از تاریخ 25 اسفندماه گشت های نظارتی که توسط شهرداری آماده شده اند، در سطح شهر اصفهان به نظارت پرداخته و به شهروندانی که در اماکن عمومی و وسایل حمل ونقل عمومی مقررات را رعایت نکنند و جان بقیه شهروندان را به خطر بیاندازند تذکر داده و در صورت لزوم برخورد قانونی انجام می دهند.

خبرنگار:حسن تقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار