حجت الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت:

ویروس انگلیسی کرونا هم سرعت انتقال بالاتر و هم سرعت کشندگی بالاتری دارد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: هتل ها و مسافرخانه ها باید برای پذیرش مسافر از وزارت بهداشت مجوز دریافت کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ویروس انگلیسی کرونا هم سرعت انتقال بالاتر و هم سرعت کشندگی بالاتری دارد

حجت الله غلامی دقایقی قبل در نشست خبری که به صورت آنلاین برگزار شد در خصوص آخرین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد :در اصفهان برای شناسایی بیماران کرونایی استمرار طرح شهید سلیمانی باقدرت بیشتری ادامه پیدامی کند.

وی افزود: محدودیت های طرح جامع هوشمند به همه ی شهرها در هروضعیتی که هستند ابلاغ می شود تا مسولین متناسب با وضعیت که در آن قرار دارند تصمیم گیری کنند و برای اردستان و نطنز که در وضعیت نارنجی قرار دارند مشاغل و ترددها باید متناسب با وضعیت تغییر پیدا کند.
غلامی تاکید کرد: هتل ها و مسافرخانه ها باید برای پذیرش مسافر از وزارت بهداشت مجوز کسب کنند. مدارس در ایام تعطیلات نوروزی پذیرش مسافر نوروزی ندارند، مگرتعداد محدودی از آن ها که بتوانند از وزارت بهداشت مجوزهای لازم را کسب کنند.

ولی تصریح کرد:ابتدا مجوز برای تردد با فرمانداری ها بود، سپس به نیروی انتظامی واگذارشد و حالا برای مجوز تردد ها باید جلسه بین استانداری، نیروی انتظامی و فرمانداری ها گرفته شود که در آن مجوز شماره خوردرو و شماره ملی صاحب خوردرو وجود دارد و این گواهی بعد از مدتی منقضی می شود.
سخنگوی ستاد استانی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان بیان کرد: ویروس انگلیسی هم سرعت انتقال بالاتر و هم سرعت کشندگی بالاتری دارد و زنگ وضعیت هشدار این ویروس در کشور به صدا درآمده اشت و برای جلوگیری از سرایت آن باید از تجمعات پرهیز شود.
همچنین در ایام نوروز طرح جامع هوشمند متناسب با رنگ بندی شهرها اعمال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار