ضرورت جلوگیری از خرید و فروش ملک در حریم رودخانه‌ها و اراضی فاقد کاربری

قرچک(پانا)- معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری‌قرچک اعلام کرد از سوی اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه به تمامی بنگاه‌های معاملات‌ملکی سطح شهرستان ابلاغ می‌شود که از هر گونه خرید و فروش ملک و زمین در حریم‌ رودخانه‌ها و اراضی فاقد‌کاربری بصورت جدی خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت جلوگیری از خرید و فروش ملک در حریم رودخانه‌ها و اراضی فاقد کاربری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، الله بخش حبیبی گفت: تجربه نشان داده که هرکجا نظارت و کنترل‌لازم بر امور صورت نگیرد، عده‌ای با اهداف سودجویانه و قانون‌گریزی به حقوق‌مردم و بیت‌المال تعرض کرده که بایستی برای پیشگیری از این مشکل، مسئولان‌ ذیربط با تشکیل اکیپ‌های گشت زنی مستمر، برابر ضوابط و مقررات قانونی با افراد فرصت‌طلب برخورد کنند.

او بیان کرد: بالا بودن هزینه‌های نظام‌مهندسی ساختمان و طولانی بودن فرآیند‌‌ اداری صدور پروانه ساخت، بعضاً موجب می‌شود افراد نسبت به ساخت و سازهای‌ غیر قانونی اقدام کنند.

او افزود: به دلیل پایین بودن ‌درآمد شهروندان ‌قرچک انتظار می رود دفتر نظام‌ مهندسی در دریافت هزینه، رعایت حال متقاضیان احداث واحدهای‌ مسکونی در این شهرستان را مد نظر قرار دهد.

حبیبی گفت: برای پیشگیری از ساخت و سازهای‌ غیرمجازی که در حاشیه شهر و توسط افراد کم‌توان مالی احداث می شود نیز بایستی با استفاده از راهکارهای‌ قانونی در زمینه مرتفع‌کردن مشکل این افراد نیز مساعدت‌لازم صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار