اولین مدرسه به عنوان مرکز نیکوکاری در استان اصفهان افتتاح شد

اصفهان(پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان گفت: امسال  با شرایط خاصی که وجود دارد، حتماً وضعیت معیشتی نیازمندان  بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته است و باید بیش از سال‌های قبل به آن ها کمک شود. 

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین مدرسه به عنوان مرکز نیکوکاری در استان اصفهان افتتاح شد

اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل استان اصفهان در حاشیه نواخته شدن زنگ نمادین جشن نیکوکاری در گفتگو با پانا گفت : هرسال در نیمه دوم اسفندماه برای جمع‌آوری کمک‌های به نیازمندان که یک جشن نمادین با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی برگزار می شود. امسال این جشن در دبستان اصلانی ناحیه ۴ برگزار شد.

وی تصریح کرد: امسال با شرایط خاصی که وجود دارد، حتماً ن وضعیت معیشتی نیازمندان بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته است و باید بیش از سال‌های قبل به آن ها کمک شود.

اسماعیلی اضافه کرد: هر مدرسه ما پایگاهی است، برای جمع آوری کمک ها و بعد کمک ها توسط کمیته امداد امام خمینی به دست نیازمندان رسانده می شود. امروز کاری که انجام شد، اولین مدرسه به عنوان مرکز نیکوکاری در واحد آموزشی اصلانی افتتاح شد. ۲۷ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و به جهت توسعه مراکز نیکوکاری اولین مدرسه مرکز نیکوکاری امروز در این واحد آموزشی افتتاح شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل استان اصفهان افزود: به دانش آموزان توصیه می کنم هم خوب درس بخوانند، هم باتوجه به شرایط کرونا مراقب خودشان باشند و هم دانش آموزانی که توانمند هستند به دانش آموزان نیازمند کمک کنند.
خبرنگار:حسن تقیان، عطیه زمانی
عکاس:شکیبا واثقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار