معاونان و مربیان پرورشی در تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی اهتمام دارند

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت معاونان و مربیان پرورشی در تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی اهتمام دارند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معاونان و مربیان پرورشی در تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی اهتمام دارند

علی موحدی در جمع مدیران، پیشکسوتان، فعالان حوزه ستادی، مشاوران، معاونان و مربیان پرورشی مدارس شهرستان دیر که به مناسبت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد مقدس امورتربیتی در دبستان آیه الله سعیدی دیر گفت: معاونین و مربیان پرورشی در تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی اهتمام دارند.

موحدی اظهار کرد: دغدغه مندترین افراد برای تربیت دانش آموزان به حوزه مشاوره و پرورشی وارد می شوند تا در امر تربیت دانش آموزان نقشی موثر ایفا کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نظام تعلیم و تربیت در همه دوره ها به‌ویژه در دوره کرونا که آسیب‌های اجتماعی متعددی با خود به همراه داشته است، به مشاوران و مربیان پرورشی دلسوز که بی وقفه و مستمر در حال تلاش مضاعف باشند، نیاز دارد.

موحدی ضمن تاکید بر نقش بی بدیل مربی محبوب در تربیت آینده سازان میهن اسلامی افزود: اصولا تربیت زمانی اتفاق می افتد که مربی، محبوب متربی خود باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به حجم گسترده فعالیت های پرورشی و فرهنگی در سطح مدارس معاونت پرورشی و فرهنگی در سطح ملی و استانی با درک شرایط حساس و خطیر امر تربیت در دوران کرونا گفت: با همت والای کارکنان حوزه ستادی معاونت پرورشی و فرهنگی، در سطح اداره کل و شهرستانها و مناطق و مربیان و معاونین پرورشی مدارس، هیچ کدام از ماموریت‌های حوزه پرورشی بر زمین نمانده و با لحاظ همه جوانب این مأموریت ها و فعالیتها، در بستر شبکه ملی دانش آموزی شاد در حال انجام است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل افزود: ما مصمم هستیم با ایده های نو و خلاقانه و کیفیت بخشی و عمق‌بخشی به فعالیتهای پرورشی و فرهنگی، در توانمندسازی دانش آموزان، کشف، شکوفاسازی و پرورش استعدادهای دانش آموزان، کاهش آسیبهای اجتماعی و تاب آوری بیشتر دانش آموزان در مقابل مشکلات روحی و روانی، گام‌های موثرتری برداریم.

گفتنی است آئین تجلیل از طلایه داران تربیت شهرستان دیر با حضور علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه، جمعی از مسوولان محلی و مدیران، معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران مدارس برگزار و فعالان حوزه پرورشی این شهرستان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار