مطالبه‌گری، ویژگی دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است

بوشهر(پانا) - مسئول دبیرخانه طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به اجرای این طرح برای سومین سال متوالی گفت مطالبه‌گری، فعالیت اجتماعی و دغدغه‌مندی نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های مذهبی و هویت ملی، ویژگی‌های برجسته دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مطالبه‌گری، ویژگی دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است

زینب غلامپور در کارگاه آموزشی توجیهی اجرای سومین دوره طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی شهرستان دیلم اظهار کرد: هدف از اجرای طرح دانش‌آموز تراز اسلامی، شناسایی دانش‌آموزان مطالبه گر و فعال اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: برای تحقق اهداف این طرح، علاوه بر همکاری مدیران، مربیان پرورشی در اجرای مطلوب این طرح باید از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و نهادهای دیگر نیز استفاده شود.

غلامپور گفت: این طرح از ابتکارات مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و خاص دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم این استان است.

وی افزود: طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی به عنوان پیوست عملی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

غلامپور ادامه داد: مستندات دانش‌آموزان در حوزه فعالیت‌ها آموزشی، پرورشی و فعالیت‌های اجتماعی درون، و برون مدرسه‌ای و شامل فعالیت دانش‌آموزان از پایه هفتم متوسطه است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم در این کارگاه آموزشی گفت: با تمام ظرفیت مجموعه و با افتخار این طرح را در شهرستان دیلم به مرحله اجرا می‌شود.

حسین رمضانی بیان کرد: این طرح می‌تواند با شناخت، معرفی و در نهایت پشتیبانی و بکارگیری این دانش‌آموزان در جامعه و با تقویت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی، کمک شایانی به پرورش مسئولان متخصص و متعهد برای آینده این شهرستان، استان و کشور کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار