شبکه دانش‌آموزان تراز انقلاب در استان بوشهر تشکیل شده است / فیلم

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با اجرای طرح ابتکاری دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی، شبکه دانش‌آموزان تراز گام دوم انقلاب اسلامی در این استان تشکیل شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شبکه دانش‌آموزان تراز انقلاب در استان بوشهر تشکیل شده است / فیلم

علی موحدی در آیین تجلیل از برگزیدگان دومین دوره طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد: استان بوشهر به عنوان تنها استان برای سند تحول بنبادین که به تعبیر امام‌ خامنه‌ای(حفظه‌الله) نسخه شفابخش آموزش و پرورش است، ۴ پییوست عملی طراحی و اجرا کرده و یا در حال اجرا است.
وی افزود: دانش‌آموز تراز انقلاب اولین پیوست عملی سند تحول است که به ابتکار این استان، برای سومین سال تحصیلی متوالی در حال اجرا است.
موحدی با اشاره به انتخاب ۲۵ دانش‌آموز تراز انقلاب در مرحله استانی گفت: در دوره دوم، ۲۶ دانش‌آموز در مرحله استانی و ۱۱۰ در مرحله شهرستان و منطقه انتخاب شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: تعدادی از دانش‌آموزان برگزیده دوره اول به عنوان مشاوران مسئولان اجرایی شهرستان و مناطق خود، در حال خدمت به جامعه هستند.
موحدی تاکید کرد: دانش‌آموزان تراز انقلاب در دهه امامت و ولایت به عنوان سفیران غدیر، در تبیین پیام واقعه تاریخی غدیر نقش آفرینی کنند.
وی با اشاره به اجرای دوره سوم طرح در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: برگزیدگان دوره سوم، همزمان با روز دانش‌آموز و شهادت شهید فهمیده به عنوان الگوی نمونه دانش‌آموزان تراز در آبان ۱۴۰۲ تجلیل می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، مدرسه تراز انقلاب را دومین پیوست عملی سند تحول دانست و ادامه داد: با دریافت ۱۵۰ مقاله از فرهنگیان سراسر کشور با موضوع "مدرسه تراز انقلاب اسلامی" ، دبیرخانه این طرح در حال استخراج شاخص‌های مدرسه تراز برای سال تحصیلی آینده است.
وی بیان کرد: با رونمایی از طرح‌های مربی پرورشی تراز انقلاب اسلامی در هفته تربیت اسلامی در اسفند سال گذشته و معلم تراز انقلاب اسلامی در هفته معلم سال جاری، اجرای سومین و چهارمین پیوست سند تحول بنیادین در استان شروع شده است.
موحدی تصریح کرد: با اجرای این طرح‌های ابتکاری و بنیادین می‌توان ادعا کرد که آموزش و پرورش استان بوشهر، برنامه محورترین اداره کل آموزش و پرورش در سراسر کشور است.
وی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش استان در دولت مردمی ایران قوی در حوزه‌های مختلف پشتیبانی، ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای، نوسازی ناوگان خودرویی، ساماندهی مراکز رفاهی و درمانگاه فرهنگیان، کنکور، المپبادهای دانش‌آموزی اقدامات موثری انجام داده است که در هیچ دوره‌‌ای مشابه ان را نمی‌توان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار