تیمهای نظارت و ارزیابی از روند اجرای طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در سطح استان سازماندهی می شوند

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه کارگروه طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی گفت به منظور حسن نظارت و ارزیابی از روند اجرای طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در سطح مدارس و شهرستانها و مناطق ،  تیمهای نظارت و بازرسی تشکیل و به مناطق و مدارس اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تیمهای نظارت و ارزیابی از روند اجرای طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در سطح استان سازماندهی می شوند

به گزارش پانا، علی موحدی گفت: مدارس فرصت دارند تا 15 تیرماه پس از شناسایی ، تکمیل فرم شاخص ها و تشکیل پرونده و تنظیم مستندات، اسامی دانش آموزان مورد نظر را، جهت انتخاب در مرحله بالاتر به شهرستان ، منطقه خود ارسال کنند.

موحدی اظهار کرد: درمرحله استانی که مرداد ماه سال جاری خواهد بود هیات داوران استانی از بین دانش آموزان معرفی شده از سراسر استان ، که 102 نفر خواهند بود 20 دانش آموز تراز استانی ، 37 دانش آموز تراز شهرستانی، منطقه ای و 45 دانش آموز تراز مدرسه ای انتخاب می نماید که منتخبین به مدارس و مناطق معرفی خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان گفت: 102 دانش آموز تراز انقلاب اسلامی استان بعنوان الگوههای موفق دانش آموزی استان بوشهر ، در 13 آبان 1400 که یکی از عناوین این روز، به نام روز دانش آموز می باشد مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار