خبرنگار آران و بیدگلی، برگزیده جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان شد

اصفهان(پانا) - خبرنگار آران و بیدگلی، برگزیده ششمین جشنواره رسانه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ابوذر استان اصفهان در بخش خبر شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار آران و بیدگلی، برگزیده جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان شد

ششمین جشنواره رسانه ای «ابوذر » ویژه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اصفهان با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در رشته های مختلف در سالن مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان به کار خود پایان داد.

در این مراسم که به همت سازمان بسیج رسانه و با حضور فعالان رسانه ای استان اصفهان با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد، از رتبه‌های برتر این دوره از جشنواره به انتخاب هیأت ۹ نفره داوران متشکّل از اساتید دانشگاهی علوم ارتباطات و پیشکسوتان خبر و رسانه، قدردانی شد.
در این جشنواره که با رقابت ۹۰۰ اثر پذیرفته شده از ۱۲۰ شرکت کننده در قالب‌های خبر، مصاحبه، مقاله، عکس، گزارش، تیتر، یادداشت و سرمقاله، کاریکاتور، چند رسانه‌ای، موشن گرافیک برگزار شد، «روح اله باقری» خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل در بخش خبر حائز رتبه سوم شد و لوح تقدیر و تندیس ویژه این بخش را از آن خود کرد.

این خبرنگار همچنین در هشتمین، دهمین و یازدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های الکترونیک استان اصفهان، به ترتیب رتبه برتر «رشته موضوعی» در «بخش ویژه»، رتبه نخست «رشته خبر» در «بخش حرفه ای» و رتبه دوم «رشته خبر» در بخش حرفه ای این جشنواره تخصصی را کسب کرده است.
آثار برگزیده این جشنواره برای حضور در رقابت‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی ابوذر در تهران ارسال خواهند شد.

خبرنگار : محمدطاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار